Ga naar inhoud


Hoe betaalde zenders herkennen in VTi / Werking AB


Portuuno
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

je zou die screenshot ook iets kunnen clippen , via paint nogmaals een selectie maken en in een nieuw venster plaatsen, maar alla :D

ik weet het eerlijk gezegd niet... heel zeker, daar ik de info niet echt lezen kan in het screenshot...

zijn die orange versleutelde?

It Hurst Me Too

Karen Dalton

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou die screenshot ook iets kunnen clippen , via paint nogmaals een selectie maken en in een nieuw venster plaatsen, maar alla :D

ik weet het eerlijk gezegd niet... heel zeker, daar ik de info niet echt lezen kan in het screenshot...

zijn die orange versleutelde?

Soms is er een versleuteld, als je het hangslotje bedoeld, net als bij de andere. Geen onderscheid dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het zelf net ook eens met FTA scannen op een sateliet geprobeerd 19,2 Oost

de receiver vindt dan veel minder dan de helft aan services

 

en ook in dreambox edit kun je tevens boven aan ook unencrypted of encrypted kiezen (dan laat ie voor zover de service gegevens eenduidig zijn) enkel FTA zien

wat dat orange er mee van doen heeft kan ik niet terugvinden

 

maar op die manier kun je filteren.

nu is het wel zo (moet ik eerlijk toegeven) dat het filteren op FTA niet 100% werkt nog in de receiver en nog met dreamboxedit

dat lijkt me ook een issue van de zendergegevens zelf op de satelliet.

in de bijlage moet csat en digital+ er ook nog uit, die worden dus niet goed gefilterd

aangepast door Tonskidutch

It Hurst Me Too

Karen Dalton

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het zelf net ook eens met FTA scannen op een sateliet geprobeerd 19,2 Oost

de receiver vindt dan veel minder dan de helft aan services

 

en ook in dreambox edit kun je tevens boven aan ook unencrypted of encrypted kiezen (dan laat ie voor zover de service gegevens eenduidig zijn) enkel FTA zien

wat dat orange er mee van doen heeft kan ik niet terugvinden

 

maar op die manier kun je filteren.

nu is het wel zo (moet ik eerlijk toegeven) dat het filteren op FTA niet 100% werkt nog in de receiver en nog met dreamboxedit

dat lijkt me ook een issue van de zendergegevens zelf op de satelliet.

in de bijlage moet csat en digital+ er ook nog uit, die worden dus niet goed gefilterd

Even een hapje gedaan.

Eerlijk gezegd moet ik ook toegeven niet weet wat te doen met de bijgesloten bestanden.

zip.gif

 FTA192_09-03-2013.zip

zip.gif

 enigma2-plugin-systemplugins-extnumberzap_1.0-rc4_mipsel.ipk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...