Ga naar inhoud


Michael Boogerd en de rest


bigtwin

Aanbevolen berichten

We wisten het natuurlijk al lang, maar waarom komt juist in nederland iedereen met dit soort verhalen en zegt dan dat het hem spijt?

 

Wat heeft dat voor een zin? Denkt tegenwoordig iedereen dat je jarenlange belazerdarij goedmaakt door te zeggen dat het je spijt?

 

Het zijn gewoon valsspelers, oplichters, mensen die fans naar Frankrijk laten reizen om hun sterren te zien, terwijl ze de zaak belazeren! Terwijl ze weten dat ze die mensen aan het belazeren zijn en daar, ook naar herhaalde vragen over blijven liegen!!! Dat ze miljoenen en miljoenen stelen, op basis van afzetterij? Is dit niet nog veel erger dan die belachelijke miljoenen bonussen in de banken top?

 

En dan denken dat je er met "sorry" vanaf komt...

 

Gedurende vele jaren zijn er vragen over dit soort misstanden geweest en is er stelselmatig over gelogen. Op tv, in de krant en overal waar het nog aan de orde kwam.

 

Dat snap ik niet. Ik snap ook niet dat dat bij moordzaken kan, dat politici daarmee wegkomen (oeps, mag volgens de regels niet, maar is maar een opmerking) enzovoort. Iedereen denkt een grove belediging van Nederland, van de kamer, van nabestaanden goed te kunnen maken met "het spijt me"

 

We moeten gewoon van die sorry cultuur af, en mensen keihard afrekenen op belazerij, oplichting, misleiding etc.

 

Uitkotsen die mensen.

 

 

Sorry voor deze uiting van me... Het spijt me als ik iemand gekwetst heb, of als ik een boardregel overschreden heb. Echt, het spijt me!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je hebt groot gelijk.Ik heb me vroeger zeer verheugd op de overwinning van boogerd in la plagne,maar dat heeft bij mij nu voor een vieze smaak in de mond gezorgd.Het is een oplichter.Hij heeft jarenlang gezwegen en wel op anderen kritiek gehad die doping gebruikten.Ik ben het helemaal met je eens en hier geld altijd nog ,vrijheid van meingsuiting,toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

En het is bovendien geen nieuws maar heel erg veel eigen mening.

 

Vandaar verplaatst van nieuws naar off-topic.

 

Bigtwin.......taalgebruik!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je,ik betrap mezelf erop dat ik gewoon nergens meer van opkijk hier in NL.

We worden belazerd doord die wielrenners,door politici,

door de pharmaceutische industrie,door banken,en het doet me steeds minder...

Bejaarden die beroofd worden?

Een Pool heeft in NL meer kans op een baan dan een Nederlander.

 

Eigenlijk te triest om waar te zijn,toch?

Hoe komt het dat een mens zich hier steeds meer voor lijkt af te sluiten?

 

Het enige wat je kunt doen is emigreren,maar is 't ergens anders dan beter?


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is maar 1 manier om het op te lossen en dat is het grote geld uit dit soort sporten gaan halen.

Gewoon een rondje fietsen voor de eer en een waardebon bij de plaatselijke bouwmarkt en het probleem is voor 95% opgelost.

 

Blijven ze er flink geld voor krijgen dan is de verleiding een stuk groter en is het ook rendabeler om je niet aan de spelregels te houden.

 

Maar bovenal vraag ik me af wat al die dopingcontrolles dan nog voor zin hebben gehad? En of die wel efficient genoeg zijn?

Want zo langzamerhand vraag ik me af of er nog wel wielrenners zijn die niet het e.o.a. hebben gebruikt en wat voor rol de mensen achter de dopingcontrolles in alles hebben gehad?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

" We wisten het natuurlijk al lang "

 

En toch bleven we naar Frankrijk toegaan en onze helden toejuichen terwijl wij wisten dat we belazerd werden.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Om je punt te maken vind ik dit taalgebruik nergens voor nodig. Dat kan ook gewoon iets netter.

 

 

We moeten gewoon van die sorry cultuur af, en mensen keihard afrekenen op belazerij, oplichting, misleiding etc.


Uitkotsen die mensen

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je,ik betrap mezelf erop dat ik gewoon nergens meer van opkijk hier in NL.

We worden belazerd doord die wielrenners,door politici,

door de pharmaceutische industrie,door banken,en het doet me steeds minder...

Bejaarden die beroofd worden?

Een Pool heeft in NL meer kans op een baan dan een Nederlander.

 

Eigenlijk te triest om waar te zijn,toch?

Hoe komt het dat een mens zich hier steeds meer voor lijkt af te sluiten?

 

Het enige wat je kunt doen is emigreren,maar is 't ergens anders dan beter?

 

Zeker Gerard helemaal gelijk.Dit heeft te maken met de graai kultuur waarin we leven.Normen en waarden zijn naar het 6e plan verhuisd.Zakkenvullen is nu het motto.

Dit gaat zelfs zo ver dat een gemiddelde sporter er zijn gezondheid voor op wil offeren,met het excuus dat je anders niet meer mee kan komen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en het gisteren gegeven slotje gaat er weer af ?

omdat het eigenlijk hartstikke leuk is over die zaken te schrijven ?

mij boeien die bandieten niet, nog die in de Bijlmerbajes, nog die in de sport - media.

 

ja ja we zijn slachtoffer van de omstandigheden.

ciao

Madammen Met Een Bontjas

Urbanus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat slotje was er op gezet omdat het in het nieuwsforum stond en 0,0 nieuwswaarde had, maar gewoon een eigen nogal uitgesproken mening was.

 

Daarna op verzoek verplaatst naar off-topic en dan het slotje er weer af.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik doe niet aan discriminatie maar zoals gerard al zegt buitenlanders zijn beter af hier in ned iedereem graait maar ze bezeiken de boel en worden ook nog beloond !!

De werkman en de ouderen worden de dupe van alles de managers worden rijker en de politici tja die maakt het niks uit als ze eenmaal binnen zijn kan toch niks meer gebeuren ...

En inderdaad zie je zoeen intervieuw met boogert moet je ook nog medelijden hebben de hele sport gaat naar de kloten zei mijn pa altijd , en die heeft gelijk

 

holland alaaf

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik doe niet aan discriminatie maar zoals gerard al zegt buitenlanders zijn beter af hier in ned iedereem graait maar ze bezeiken de boel en worden ook nog beloond !!

Volgens mij zijn het de bedrijfseigenaren die allerlei constructies bedenken om even flink misbruik te maken en hun zakken te vullen die beter af zijn.

Die buitenlanders zijn vaak zelf slachtoffer.

Gedwongen door werkloosheid in hun eigen land worden ze geronseld om voor een laag thuisland-loon in het buitenland te gaan werken.

Van dat loon kunnen ze hier niet eens leven en dan worden ze met z'n twintigen in een huisje gefrot om ze op te vangen.

Vervolgens krijgen ze nog overal de schuld van terwijl het de Nederlandse graaiers zijn die ze hier heen halen en jou op straat zetten.

Ik denk dat de buitenlander dus niet beter af is.

 

(Dit heeft allemaal niets met Michael Boogerd te maken.)

aangepast door satcat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...