Ga naar inhoud


Michael Boogerd en de rest


bigtwin

Aanbevolen berichten

Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoeveel het  Boogerd heeft opgeleverd door sorry,zoals de topic starter het zo mooi heeft beschreven,voor de nos camera te zeggen.Zal dit intervieuw toch niet voor niets gedaan hebben?

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

@ satcat,

die Polen waar ik 't over heb verdienen prima hoor.

Ze werken 6 dagen per week,ongeveer 50 uur per week.

Gaan naar huis met een loon van ~ 1500 euro p/m.

OK,minder dan 't onze,maar toch zeker niet verkeerd toch?

Na aftrek van allerlei vaste lasten houden ze schoon ~ 700 euro p/m over.

Dat wordt opzij gezet voor een auto die in Polen wordt gekocht

en in NL mee gereden,of er wordt rijles in Polen genomen,

om dan hier te gaan rijden.

Steeds meer huren een huis van de woningbouw,

of sommigen die kopen samen een huis.

 

Dus zo slecht gaat 't ze niet af hoor ;)

 

Hier wordt geld verdiend,wat vervolgens in 't buitenland wordt uitgegeven.

En zo gaat onze economie naar de knoppen.

 

Bedrijven zouden gewoon weer NL mensen aan 't werk moeten helpen

en niet eerst kijken naar andere opties.

Hoe meer NL mensen aan 't werk raken.hoe meer er weer in NL wordt uitgegeven.

Want met een ww uitkering geef je minder uit als met een normaal salaris.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om je punt te maken vind ik dit taalgebruik nergens voor nodig. Dat kan ook gewoon iets netter.

 

Ik vond dat juist de enige passende, zelfs bij dit onderwerp behorende, formulering. Ik ben niet gewend om oplichters etc. in de meest beleefde vorm aan te spreken, maar mijn misachting te laten blijken. Dat is hoe ik er op reageer. Misschien zou niet iedereen dat zo doen... Maar goed, er is geen schuttingtaal aan te pas gekomen, die heb ik nog kunnen uitfilteren.

 

Ik kan werkelijk niet het geringste respect opbrengen voor mensen die de wereld zo belazeren!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik ook niet, maar...

 

Ik kan werkelijk niet het geringste respect opbrengen voor mensen die de wereld zo belazeren!

 

Klinkt heel anders dan 'uitkotsen' en dergelijke....

 

Dat versterkt je punt ook helemaal niet.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar tot op heden niemand op gereageerd heeft is mijn opmerking dat ik me afvraag wat ze bij die anti dopingcontrolles aan het doen zijn geweest?

Zijn hun methodes om iets te ontdekken compleet achterhaald en pakken ze alleen nog iemand die "per ongeluk" hoestdrank oid. heeft gehad?

Zijn ze totaal niet op de hoogte van wat er door die "sporters" allemaal geslikt en gespoten wordt en zijn hun test methoden daar niet op afgestemd?

Of is hun rol toch een stuk actiever geweest met het oogluikend toelaten van bepaalde stoffen?

 

Ik kan me tenminste niet voorstellen dat, als er door diverse instanties en ook renners zelf wordt aangegeven dat bepaalde prestaties onmogelijk zonder hulp behaald kunnen worden, dan toch zo ongeveer de halve wielrennerwereld verboden middelen kon gebruiken zonder dat dit door iemand opgemerkt werd.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het zal wel altijd blijven doorgaan nu is er paris nice wie weet hoeveel ernu weer aan de dope zitten , en geld is het enigste wat een rol speeld .

FF ophef nu en daarna hoor je niks meer ervan typisch nederland he ...

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achja Gerrit, het is wel te bedenken wat ze bij die doping controles aan het doen waren.

Gewoon hun zakken aan het vullen.

Want zo gaat dat tegenwoordig, want het is 1 grote maffia bende, en het het heeft helemaal niets meer met sport te maken.

Het enigste wat teld is het geld, dat iedereen vangt.

En dat zijn vaak belachelijke bedragen, die die sporters krijgen.

 

En dat is niet alleen voor de sporters zelf, maar ook de hele kliek die er omheen hangt, en ook de omroepen delen hieraan mee.

Echte sporters zijn er niet meer, want zonder extra middelen, kunnen ze niet meer presteren.

Dat geld niet alleen in die fietsers, maar ook in alle andere sport takken.

 

Dus voor mij mogen ze de tour ook afschaffen, maar dat zal wel niet gebeuren, want er wordt door de grote jongens te veel geld mee verdiend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In iedere tak van sport wordt 'gebruikt' ook in het voetbal, turnen, atletiek enz....En dit heeft niets met geld te maken, want ook bij de amateurs wordt rijkelijk gebruikt...........

DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli

WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In iedere tak van sport wordt 'gebruikt' ook in het voetbal, turnen, atletiek enz....En dit heeft niets met geld te maken, want ook bij de amateurs wordt rijkelijk gebruikt...........

 

Alles is verziekt door het geld en de prestatie drang zoals Pearlpeter ook al schrijft.Diegene die er geld mee verdienen willen steeds meer en de amateurs die ook vinden dat zei het moeten gebruiken doen het voor het aanzien omdat je er anders niet bij hoort.Dat je hiervoor je medemens belazerd maakt helemaal niets uit.Zo ver zijn we al gezakt.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaaaaaaaaa, waar maken we we ons (media) dan allemaal druk om ? Wat een heisa, om een paar mannetjes op zo'n fietsje...Ik heb het hier ook wel eens gezien in Leeuwarden. De hele stad wordt afgebroken (drempels, etc bedrijven waren niet meer bereikbaar) en dan sta je te kijken. Er komen eerst 437 toeterende auto's voorbij................en dan een hele tijd...............later een paar mannetjes op een fietsje......(was gewoon te sneu voor woorden............

Maar zoals jullie nu wel begrijpen ik heb er niets mee, wat een flauwekul !! (en dan heb ik het nog niet over de geldverspilling..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In iedere tak van sport wordt 'gebruikt' ook in het voetbal, turnen, atletiek enz....En dit heeft niets met geld te maken, want ook bij de amateurs wordt rijkelijk gebruikt...........

Natuurlijk heeft dit alleen maar met geld te maken.

Want geen prestatie, geen beloning.

En wat te denken aan de crimenele bendes die dat spul verkopen, en er goed geld aan verdienen.

En dat er in elke tak van sport gebruikt wordt, klopt, maar is toch eigenlijk te gek voor woorden.

Want zonder doping en drugs kunnen ze niet presteren.

En dat iedereen het gebruikt, wil nog niet zeggen dat het goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als iedereen gebruikt dan zou iedereen toch ook elk moment door de mand kunnen vallen als ontdekt wordt dat men gebruikt?

En voor mij zou het heel eenvoudig zijn 1 maal ontdekt dat je gebruikt is gewoon levenslang geschorst om deel te nemen aan welke wedstrijd dan ook.

Laat hij/zij dan maar een krantenwijk nemen die hij razendsnel met zijn fiets en vol doping af kan leggen maar deelnemen aan welke vorm wedstrijd dan ook op sport gebeuren is gewoon einde verhaal.

 

Nu alleen die contolles wat verbeteren (of de mannetjes en vrouwtjes achter de controlles verbeteren) en het probleem is opgelost.

Want de rest is super simpel op te lossen nl. het gebruik tijdens een wedstrijd strafbaar maken en met een strafblad voor gebruik ben je uitgesloten van alle sportwedstrijden.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaaaaaaaaa, waar maken we we ons (media) dan allemaal druk om ? Wat een heisa, om een paar mannetjes op zo'n fietsje...Ik heb het hier ook wel eens gezien in Leeuwarden. De hele stad wordt afgebroken (drempels, etc bedrijven waren niet meer bereikbaar) en dan sta je te kijken. Er komen eerst 437 toeterende auto's voorbij................en dan een hele tijd...............later een paar mannetjes op een fietsje......(was gewoon te sneu voor woorden............

Maar zoals jullie nu wel begrijpen ik heb er niets mee, wat een flauwekul !! (en dan heb ik het nog niet over de geldverspilling..)

 

Dat hebben wij dus jaarlijks, dan is er de ronde van Rijssen en die is precies rondom onze wijk gepland.

Alles wordt dan hermetisch afgesloten en wil je met je auto weg dan moet je hem maar voor 9.00 uur ergens buiten de wijk zien te parkeren en na 21.00 uur kun je hem weer ophalen.

Van mij mogen ze hier de hele zondag rondjes fietsen want dan hoef ik normaal gesproken toch niet te werken, maar nee dat moet uitgerekend op een zaterdag zodat een ieder met al zijn boodschappen kan gaan sjouwen.

Ach zeggen ze dan het is maar 1 dag van het jaar, nou laat ze de route dan elke jaar verplaatsen zodat anderen er ook maar 1 keer in de zoveel jaar last van hebben, want ze blokkeren wel de toegang tot mijn bedrijf en de toegang tot mijn magazijnen, de hele dag racen er auto's door de woonwijk (vaak al toeterend) en scheuren er motoren vooraan met snelheden die normaal niet in de wijk zijn toegestaan.

En dat dan alleen maar voor een stel (naar nu blijkt) doping gebruikers die het blijkbaar leuk vinden om rondjes te fietsen. :angry:

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...