Ga naar inhoud


Michael Boogerd en de rest


bigtwin

Aanbevolen berichten

Kom op zeg... laten we het nu niet afdoen als onbelangrijk omdat wij persoonlijk de sport niets aan vinden en/of 1 dag per jaar wat hinder hebben. Er zijn klaarblijkelijk genoeg mensen die er wel van genieten, getuige wel deze hele discussie.

 

Ik heb niets met wielrennen, vind het een saaie sport. Maar om dat nu als argument aan te voeren is *insert Maxima comment here*.

 

En @Gerrit, laat de Nijmeegse vierdaagse maar eens bij jouw in de buurt gelopen worden dan... heb je een week "hinder en last".

 

Je weet al een jaar van te voren dat dit gebeurt, waarom bereid je jezelf dan niet beter voor??

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het doel van deze topic was niet om het over last te hebben, van een paar fietsers door je wijk.

 

Het gaat me om twee punten in relatie tot dit onderwerp:

 

de oplichting die er structureel gepleegd wordt, in dit geval in de wielersport, maar daar niet alleen. Jarenlange ontkenning, ja zelfs verontwaardiging als er naar gebruik van middelen wordt gevraagd. En daarna de gedachte dat je een jarenlange zwendel en glasharde leugens over dit onderwerp goed denkt te kunnen marken door een keer sorry te zeggen, en dan denkt dat alles vergeten en vergeven is. Lance Armstrong deed al niet anders...

Nu weer de burgemeester van Haren, en de Katholieke kerk, zeggen sorry...

 

Iedereen denkt volgens mij tegenwoordig dat dat een magisch toverwoord is waar je alles mee kunt oplossen...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij alles blijkt dat het controle apparaat telkens gewoon weer gigantisch faalt.

Men stelt regels maar die regels zijn blijkbaar niet controleerbaar of men wil ze niet controleren omdat het gewoon niets of maar weinig oplevert, dan is een trajectcontrole op een snelweg toch gewoon veel lucratiever?

 

Over die paar fietsers door de wijk,

Die organiseren een illegale wielerwedstrijd immers in de plaatselijke APV staat dat indien er een evenement met een wedstrijd element wordt georganiseerd, waarbij straten worden afgezet, er een vergunning/ontheffing aangevraagd moet worden en dat moet minimaal 6 weken voor datum zijn aangevraagd en gepubliceerd.

Nou voor vorig jaar moet hij nog steeds aangevraagd worden en ook voor dit jaar is er nog steeds niets aangevraagd, het kan nog want het wordt weer over goed 10 weken gehouden. 

 

En dan kom je dus weer op het punt van men stelt eisen maar vervolgens "vergeet" men die te controleren en wordt het weer afgedaan met "sorry" vergeten, "Maaaaar...... het wordt al jaren georganiseerd en er zijn nooit problemen".

 

En zo gaat het zo langzamerhand steeds maar weer, men beduvelt en bedondert een ieder, harkt vaak bakken met geld naar binnen en gaat het wat minder dan stoppen we er mee of laten ze de boel failiet gaan en de gemeenschap mag hun "erfenis" weer op gaan lossen.

Want wie denk je dat de bankencrisis mag betalen?

Wie mag Project X gaan betalen? (ik hoorde gisteren bij Jelinek op zondag dat de voormalig kopman van de PVDA voor 15 dagen werk en wat vergaderingen om "Haren" te onderzoeken maar liefst even 35.000 euro op zijn bankrekening bij mag schrijven)

Wie mag de rotzooi opruimen van die bekende neuroloog?

Wie gaat straks de kosten voor de Fyra ophoesten?

enz.

enz.

Meestal niemand anders dan de belastingbetaler die 40 uur per week in weer en wind kan werken en als het wat minder gaat gewoon op straat wordt gezet met de boodschap "sorry".

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Gerrit en weet je wat nu het meest frustrerende is met de sorry cultuur van deze (topsporters tussen aanhalings tekens).

Ze bekennen al hun zonden in exclusieve intervieuws natuurlijk voor de hoogst biedende en wij zitten daar naar te kijken en worden voor de 2e keer belazerd.

Op deze manier willen wij ook wel meerdere keren sorry zeggen en bekennen we lachend al onze zonden.Of heb ik het fout?? :D

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk alleen dat niemand zit te wachten op een diepgaand interview omdat we iets te weinig bij de fiscus hebben opgegeven, wel eens door rood rijden en op sommige wegen wel eens 10 Km te hard rijden.

Of het moet op blik op de weg oid. te zien zijn maar meestal levert het dan geen geld op maar kost het geld.

Persoonlijk doe ik dan liever een paar onderzoekjes zoals Dhr. Cohen á 35.000 euro waarvan we bij voorbaat de uitkomst toch al weten, wil ik er ook nog wel een maand langer over doen en rij ik er met mijn eigen auto naar toe zonder de kosten te declareren.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, even niet aan gedacht dat de meeste sporters meestal met ja en nee antwoorden of het zich niet meer weten te herinneren.  :grin:

 

De sporters die wel wat meer antwoorden geven zijn meestal sportverslaggever geworden, weten dus waarschijnlijk ook wel hoe e.e.a in elkaar zit en stellen die vragen dan ook niet omdat ze anders geen sporter meer een vraag kunnen stellen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...