cookie monster Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 (aangepast) T55 wavefield afstelling middensat = hotbird , bijna geen signaal , ondanks rechtstreeks aangesloten aan de ontvanger !! Ook hindernissen zijn geen probleem (wegens geen) !! Maar .... Via het signaalmetertje in mijn Powersky 1900 , bv 11766 V 27500 , Quality 50% , Signal 92% , veel te laag dus , de meeste komen zelfs niet door !! Alles in MPEG 2 DVB-S onder 11700 = 0% ontvangst !! Powersky 1900 = MPEG 2 DVB-S ontvanger Wat is hier loos ??!! 6 maart 2013 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Radenko@onsbrant Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 hallo cookie M , Misschien een open deur, is de reflector juist gemonteerd dus niet onderste boven. In jouw verhaal staat niet dat hij wel goed is gemonteerd. m.vr.gr Radenko Vu+ duo met combi van 4xlnb twin vast en toch draaibaar met 1 schotel Dreamb 800SE met T55 4x lnb
cookie monster Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 (aangepast) mmmm , Ondersteboven , zou wel een raar zicht zijn Ik had die destijds ook al eens gezet , en toen was alles ok , en nu dus .... De LNB die ik gebruik , Inverto Black MultiConnect Twin (LNB 23mm) , de LNB is ok , kabel ook , want ik had eerst m'n SAB 115 daar staan met die LNB , maar daar de diseqcmotor kapot is , en ons moeder wil af & toe France 2 kijken , en ik ITV & film 4 & BBC , draaibaar is dan moeilijk !! Ik woon naast mijn moeder , zij kijkt kabel (analoog) , en satelliet via een videozender , de ontvanger staat bij mij (misschien vreemdklinkend) !! Draden naar haar appartement leggen , was te veel boorwerk , en dus .... de 2,4ghz video-oplossing is piekfijn daarvoor De overige LNB's worden Golden Media quad , ook de inverto wordt een quad , 28,5°E - 19,2°E - 9°E - 5°W , FTA is meer dan voldoende !! 2x TV & Computer PC-card TBS 6925 Uiteindelijk komt nog steeds m'n Gibertini (draaibaar) op het bovendak , enkel voor de pc-card !! 7 maart 2013 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 ivm Dat slecht signaal , ik snap er de honkbalknuppels van !!!! Ik moet dit verder uitmesten , tot ik het gevonden heb !!!! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 Ik ben een stom kieken , oftewel een loemp kieke , mijnen T55 , ik heb dus 9°E centraal geramd , daarmee dat de lage frequenties het niet doen !! Ik beken , na 20 jaar satelliet kijken , ik ben een heuse mottige randdebiel !!!! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Sprietje Geplaatst: 7 maart 2013 Geplaatst: 7 maart 2013 Ik hoop voor je dat die Golden Media lnb’s het tegenwoordig beter doen dan dan een paar jaar geleden want toen zag het er na 3 jaar zo uit:
cookie monster Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 Net de gehele 9°E gescand , ivm 12034 V is de T55 blijkbaar toch te klein !! Dus of mijne SAB 115 terug met multi LNB opstelling ivm 5°W & 19,2°E , en een kleinere richting 28,5°E , ik heb nog een 53cm schoteltje liggen !! Mijn hersens .... C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 Dus SAB 115cm: 9°E midden , rechts Astra 19,2°E (niet zo belangrijk deze voor mij) !! 5°W links , wel belangrijk ivm de Franse aldaar !! 9°E + 5°W = 14°verschil !! Zou nog net moeten lukken !! Of 5°E Astra 4A / SES-5 midden ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen