JD Geplaatst: 20 september 2002 Geplaatst: 20 september 2002 Beste Hyunnies, Zo weer terug van lange vakantie, dus weer tijd voor een vraagje!!! De laatste tijd zie ik steeds vaker berichten omtrent de HSS 830. Zelf heb ik nog een HSS 1000 waar ik zeer tevreden over ben, maar toch wil ik even jullie mening polsen op dit punt. Als je nu voor de keuze stond om een HSS 1000 of een HSS 830+MM te kopen, welke zouden jullie kiezen. Als je een reactie geeft, laat even weten waarom en dus niet alleen de ontvanger vermelden. Ben benieuwd naar jullie reacties........... Met een altijd even vriendelijk groet JD
prdehoop Geplaatst: 20 september 2002 Geplaatst: 20 september 2002 Hoi, Voor zover mij bekend is is de Hyundai 1000IR bijna niet meer leverbaar. dus als je moet kiezen tussen de opvolger van de 1000 de 1010 die niet te patchen is(Tot nu toe), is de 830 met mm erg interessant.. Greetz, Prdehoop
Gast Geplaatst: 20 september 2002 Geplaatst: 20 september 2002 ik heb zelf een 830 met mm en dat werkt perfect het mooie is dat de firmware van de reciever orgineel blijft (wel fijn met garantie etc) de 830 heeft een mooi overzichtelijk menu en is in het gebruik zeer vriendelijk. de zap tijd is redelijk tot snel te noemen maar nog niet zo snel als een phillips (die zijn echt rete snel) in de mm kunnen gewoon orginele c+ kaarten en hij is seca 2 ready een goeie mooie reciever dus greetz Benz
JD Geplaatst: 22 september 2002 Auteur Geplaatst: 22 september 2002 Okay, Alvast beadnkt voor jullie reacties!! Nu nog wachten totdat de MM weer geleverd wordt en dan eventueel overgaan op de 830, maar tot die tijd...... JD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen