Sprietje Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Dat klopt. Er moeten 2 coaxkabels naar de VU+ Solo 2, daar heb je dus 4 F-connectors voor nodig. En dan nog eventueel voor de overige twee aansluitingen die beschikbaar zijn op de Maximum AMBQ 24 die naar andere satelliettuners gaan.
impactftw Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Geplaatst: 24 maart 2013 Klopt maar dat ben ik nu nog niet nodig! maar hoe zit dat bij ons in huis want de kabel gaat toch niet rechtstreeks naar de vu+ box? wordt dat ergens gesplitst? want wij hebben in meerdere kamers sateliet aansluitingsmogelijkheden ..
Sprietje Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Hier kun je zien dat er twee coaxkabels op de VU+ Solo 2 aangesloten moeten worden:
Sprietje Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Beste impactftw, ik zou het niet weten hoe de coaxkabels bij jou lopen. Gaat er geen coaxkabel van de duo-lnb naar de vu-box? Of misschien slechts één? Kun je daar geen tweede kabel bijtrekken?
impactftw Geplaatst: 28 maart 2013 Auteur Geplaatst: 28 maart 2013 Zojuist een verkeerde LNB binnen gekregen het gaat hier om de Monoblock LNB Quad Titanium TMQ 43 .. echter had ik wel de Maximum AMBQ 24 op die site besteld ? dus heb nu maar een mailtje terug verstuurd. Als ze hier niet op reageren kan ik dan wat met die LNB Quad Titanium TMQ 43 of is dat helemaal drama?
Tonskidutch Geplaatst: 28 maart 2013 Geplaatst: 28 maart 2013 (aangepast) is er een prijsverschil? http://www.sat4all.com/forums/topic/310568-hirschmann-schotel-met-canaldigitaal-duo-lnb-goede-bevestiging/?p=1989976 ciao 28 maart 2013 aangepast door Tonskidutch Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
impactftw Geplaatst: 28 maart 2013 Auteur Geplaatst: 28 maart 2013 Wat ik heb opgezocht niet echt maar is deze dan even goed als de maximum? kwa regen etc.
impactftw Geplaatst: 29 maart 2013 Auteur Geplaatst: 29 maart 2013 Beste mensen, Ik heb even een plattegrondje gemaakt hoe het bij ons thuis is aangelegd zodat jullie een goed overzicht hebben en mij ermee kunnen ondersteunen .. (Zie bijlage)Wat vinden jullie de beste manier om het aan te sluiten want ik heb geen flauw idee wat nou de handigste manier is.Hopelijk kunnen jullie mij een zetje geven
impactftw Geplaatst: 29 maart 2013 Auteur Geplaatst: 29 maart 2013 niemand die me verder kan helpen??
Tonskidutch Geplaatst: 29 maart 2013 Geplaatst: 29 maart 2013 je schema lijkt op zo'n puzzelboek voor kleuters die met een kleurstift de lijnen van punt naar punt moeten trekken. ik snap er helemaal geen moer van wat je wilt. ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
impactftw Geplaatst: 29 maart 2013 Auteur Geplaatst: 29 maart 2013 haha juist dat klopt beetje snel getekent zal binnen kort wel ff duidelijke maken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen