Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

haha jaaaa daar zou het idd aan kunnen liggen...mss dan een kop kopen voor de multitene... ik krijg wel HIGH tv 3d en sommige andere zenders op ASTRA #3 dus...want die zoek ik 23,5e =S heb eraan geknutseld maar pfffffff mss is n satfinder of een professional wel benodigd voor t correct uitrichten van dat ding...moedeloos wordt je ervan =(

aangepast door DV8

Geplaatst:

Beste DV8

Heb je nu die transponder 11475 verticaal al verwijderd want die is er de oorzaak van dat je geen signaal op de Astra 23,5 krijgt.

Verwijder alle transponders lager dan 11739V uit je transponderlijst. De laagste frequentie die gebruikt wordt is 11739 V, DVD-S2,  8PSK,  27500,  2/3. Daar zit o.a. Ned.2, SBS 6, HBO Nederland enz. op.

Geplaatst:

heren, ik hoop dat ik het opgelost heb eigenlijk. het ligt aan mijn aston 1.05 v ci module. mn rebox ondersteunde de zenders niet en mijn aston ci module kan het niet decoden geloof ik. hopelijk heb is snel een nieuwe ci module en is het daarmee opgelost...ill keep you posted

Geplaatst:

nou heren...ik geloof dat het compleet is opgelost heren...pfff ci module gekocht van Smetje...waarvoor heel erg bedankt...and it was SOLVED. t ging mij in principe gewoon om comedy central...want die zender miste me vriendin zoooo erg dat we er werk van gingen maken overigens moet ik wel ff uitzoeken of cartoon network etc het wel doen maar dat doe ik dit weekend en als die nog nie functioneren ga ik verder zoeken momenteel is CC er en is t vrouwtje weer happy... thnx voor alle hulp iedereen

Geplaatst:

astra 3A 23°E

comedy central nederland

11914 H   QPSK     SR 27500  FEC 3/4

cartoon network

12129 V    8PSK     SR 27500    FEC  2/3

laat je ontvanger eens op deze frequentie scannen dan zou die zender er normaal moeten bij zitten 

of als je hem volledig op canaal digitaal kan laten scannen is het normaal ook goed DV8

veel sucses

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen