Golfdiesel Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 Is er onlangs wat veranderd op transponder 11347 op de Astra 1 (19,2)? De ontvangst is ineens een stuk slechter geworden, alleen op deze transponder heb ik overigens problemen, de overige transponders op 19,2 werken gewoon prima. De zenders op deze transponder (o.a. KikaHD) zenden in 8PSK uit, dus de uitrichting is een stuk kritischer, maar de overige transponders hebben nergens last van. Binnenkort maar weer eens het dak op (moet toch nog nieuwe nieuwe Diseqc's) plaatsen, maar ik vroeg me af of meerdere mensen hier last van hadden omdat het ineens veranderd lijkt te zijn. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
icesat Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 (aangepast) Volgens mij is er niets op die transponder veranderd 11347 V 22000 2/3 (DVB-S2/8PSK) Heb hier nog steeds rond de 16dB signaal 9 maart 2013 aangepast door icesat
Emekli Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 Hier in Turkije vlamt ie ook binnen, dus schotel beter afstellen. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Sprietje Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 Kika HD geeft met dit druilerige weer op mijn kleine Multytenne 73% signaalkwaliteit op de Inverto Scena 5m en 100% signaalkwaliteit op de HomeCast HS 2100 plus. Perfect beeld! Het moet dus met het uitrichten van je schotel te maken hebben.
Golfdiesel Geplaatst: 9 maart 2013 Auteur Geplaatst: 9 maart 2013 Was er al bang voor ;-) dat wordt even het dak op. Even wachten op beter weer en dan weer stoeien, moet toch de diseqc's nog vervangen en nieuwe kabels trekken. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen