AmikoAlien Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 Ik ben in het bezit van een Amiko Alien. Nu ben ik mijn wachtwoord vergeten van de receiver. Wie kan mij daarbij helpen om eventueel het wachtwoord te resetten
waterpas Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 name resp password zijn: root, root In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
foestaloeppi Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 probeer eens 0000 vu+duo 4k,vu+ Ultimo en Amiko alien 8900. Wf-T90:5,7,9,13,16,19,23,26,33,36,39,42,46oost. Triax88+moter.
AmikoAlien Geplaatst: 9 maart 2013 Auteur Geplaatst: 9 maart 2013 Helaas het werkt niet. Mijn server heeft het verandert, denk ik. Hij weet het ook niet meer. Kan ik het op een andere manier achterhalen wat mijn wachtwoord moet zijn.
Unknown Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 (aangepast) Tijdje terug wou ik ook in de root komen. Maar dat ging niet omdat het standaard wachtwoord veranderd was. De ontvanger dus naar de fabriekssintelling gebracht maar zonder resultaat. Uiteindelijk de ontvanger geflashed en toen lukte het met root root. 9 maart 2013 aangepast door Unknown
AmikoAlien Geplaatst: 10 maart 2013 Auteur Geplaatst: 10 maart 2013 Hoe moet ik de receiver flashen ? En wat houdt dat precies in, ben ik dan alles kwijt. Zenderlijst, satelietinstellingen ?
JanR Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 Firmware downloaden en opnieuw installeren. En ja dan ben je alle instellingen en je zenderlijst kwijt. Mits je een back-up hebt gemaakt. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen