Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Vandaag met de picons in de weer geweest. Monniken werk… en dacht dit moet makkelijker kunnen. Resultaat een proggie waarin de service reference automatisch kloppend word gemaakt.

Om het proggie te starten ben je de VB6 runtime bestanden nodig.

Hoop dat jullie er ook wat aan hebben

Mvg,

PNamer.zip

Geplaatst:

Mmm hoe werkt het en waar moet ik de picons laden ...wil ik ze kunnen bewerken. doe het toch maar in Dreambox Edit. ;)

Ow is niet zo moeilijk je plak de service reference in het tekst veldje voorbeeld 1:0:19:1B7B:C88:3:EB0000:0:0:0 en deze komt er uit als 1_0_19_1B7B_C88_3_EB0000_0_0_0 scheelt nog al wat type werk.

Geplaatst:

Toch .net maar ff opgestart om een serieus proggie te maken voor de piconen. Wat kun je hier nu mee. Heel veel mensen hebben piconen echter hebben deze nog niet de juiste naam om goed te functioneren bijvoorbeeld Ned1HD.png Om nu zoon picon zichbaar te maken moet je deze hernoemen naar 1_0_19_1B7B_C88_3_EB0000_0_0_0.png zodat deze zichbaar word in je ontvanger. Met dit programma kun je de dreambox scannen op zenders, waarna deze worden weggezet in een lijst (zie screenschot). Daarna kun je op visuele manier een picon toevoegen. En als laatste stap kun je deze exporteren naar een gekozen map op je harddisk. De piconen krijgen dan ook gelijk de juiste naam zodat je deze alleen nog maar hoeft te uploaden naar je ontvanger.

Daar ik zelf alleen maar een dreambox 7020HD heb ben ik opzoek naar een paar beta testers met een andere ontvanger dan mij.

Wie o wie heeft daar zin in ?

Image1.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...