Ga naar inhoud

Geen beeld op 23.5 en 13.0 wel op 19.2 ET9500

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste forumleden,

Na het doorzoeken van het forum en internet, heb ik besloten toch maar een post aan te maken. Het volgende doet zich voor sinds afgelopen donderdagavond.

Ik heb een Multytenne Twin (6 jr oud) en een Xtrend ET9500 aangesloten met het HD pakket van Canaldigitaal.

Donderdagavond stond Ned3 HD op en tijdens het programma (Wereld draait door) ging het beeld haperen en na het zappen naar RTL4 en weer terug naar Ned 3 kreeg ik de melding 'Geen signaal'. In de opstelling met de schotel is niks veranderd, maar sinds afgelopen donderdag heb ik geen beeld meer op 23.5, 28.2 en 13.0. Het vreemde is dat ik wel gewoon beeld op 19.2. 

Nu heb ik wat bij de lnb instellingen wat zitten aanpassen, waaronder lnb 1 op 19.2 instellen, lno 2 op 13.0 enz. Nu heb ik beeld op Ned 1 en 2 HD, maar niet op Ned 3. Hetzelfde geldt voor RTL 4 HD wel beeld, maar niet op RTL 5 HD en dan heeft SBS HD ook weer beeld. 

Kortom een aantal dagen verder en eigenlijk kan ik niet achterhalen wat het probleem is of waar het probleem zit.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Alvast bedankt.

Gr

Jan-Paul

Geplaatst:

Frequentie: 12187mhz Horizontaal

SymbolRate: 27.500

Fec: 2/3 8PSK (gewijzigd op 22-01-2013)

Modulatie: 8PSK

Kun je controleren of dit bij jouw ontvanger hetzelfde is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...