Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net een VU + Solo gekocht en werk me nu door alle gebruikersmogelijkheden. Lukt allemaal redelijk zoals pincode kinderslot aanpassen. Maar wat mij niet lukt is om zenders met dit kinderslot te blokkeren. Reacties zijn welkom. Daarna nog heel veel meer vragen... :confused:

• Moderator
Geplaatst:

als het goed is kan je op de channel up toets drukken om de kanaallijst in beeld te krijgen. Selecteer daar een kanaal wat je met de pincode wilt beveiligen, en druk dan op de menu button. In het menu wat je dan krijgt heb je de mogelijkheid om het geselecteerde kanaal toe te voegen aan de beveiligde kanalen.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Cheers, gelukt! Was vergeten een nee in ja op te zetten. Kan iemad mij ook nog vertellen of de software de volgnde instelling kent?

Als je dagelijks het journaal opneemt kun je hem dan zo instellen dat hij de oude opname direct wist?

Twede vraag is hoe je mappen kunt aanmaken om programma's direct tijdens het programmeren in te laten op te slaan? Dus als je een film opneemt deze automatisch naar map film gaat, of journaal altijd in map journaar terecht komt?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...