Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goeden morgen...sinds jaar en dag heb ik op mn humax een draadloze tv signaal tranmitter aangesloten voor de tv in de keuken. Nooit niet één probleem ondervonden. Maar nu ben ik overgestapt naar een HD ontvanger (amiko alien) en nu doet de transmitter het niet meer op die ontvanger. Daar ben ik goed van geschrokken want daar was het mij onderandere allemaal om begonnen. Weet iemand of dit soort transmitters ook voor HD signalen bestaan? Bedankt alvast..

Geplaatst:

De vraag is hoe deze transmitter is aangesloten.

Meestal gebruiken deze transmitters de scart uitgang.

Bij veel HD ontvanger moet je nu meestal aangeven tijdens de instellingen welke uitgang je wilt gebruiken, de scart of de HDMI.

En als die selectie is gemaakt, zal er dus ook alleen maar die uitgang beschikbaar komen.

Denk dat daar nu ook de bron van je probleem zit, dat als je HDMI op je TV gebruikt, de scartuitgang geen signaal voert.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Geplaatst:

Ja die zijn er wel, marmitek heeft ze wel , heb je hem op de scart aansluiting

van de amiko alien aan gesloten, je moet wel in het menu van de amiko aangeven
dat je de scart uit gang gebruikt, zo als donpedro ook al zegt ,ik denk dat daar

het probleem ook zit

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Marmitek Gigaview 820. Sluit je aan op je HDMI uitgang van de decoder. Zender is ook gelijk een splitter zodat je ook je tv in de kamer weer kunt aansluiten. Heeft twee schakelbare ingangen.

Geplaatst:

Hartelijk dank voor de antwoorden. De tv in de keuken doet het weer. Heb alleen de HDMI kabel v/d ontvanger gehaald en dat was het. Ik zal zeker eens kijken naar de marmitec gigaview 820. Wel...op naar het volgende probleem...de zenderlijsten!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen