Ga naar inhoud


ET9500 + Dreamboxedit: welke folders voor bouquetten e.d.


Cobra427

Aanbevolen berichten

Gelukkig kom ik (met hulp) steeds een beetje verder. Ik heb de tip gekregen een fast scan te doen. Daarna zou Nickelodeon weer te zien zijn. De zender lijkt goed geprogrammeerd  te zijn in de zenderlijst. Er is helaas geen beeld. Wel staat onderin het beeld wat info over het huidige programma e.d. Ik heb alleen geen idee of er bij een fast scan iets anders in de war wordt gebracht. Zo ja, een nieuwe lijst staat er snel in, zoals ik inmiddels heb geleerd.

 

@Sjaak(k): mogelijk heb ik een andere versie van DBE (ik heb nu 5.2.0.0) Als ik rechtsklik op de zender (in het bouquetdeel) kan ik kiezen: "IPTV en andere streaming services" / "Voeg Toe". Daarna krijg ik een scherm met diverse vragen en voor mij teveel lege velden. Er wordt o.a. gevraagd naar Zendertype, Zender ID, Transponder ID, Netwerk ID en Namespace. Daar wordt ik in hoge mate overvraagt. Ik heb maar niets gedaan. Heb ik een optie gemist?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik was met dit alles gestart omdat de zender Nickelodeon is verhuisd en we hem niet meer konden vinden (kon wel afstemmen, maar het beeld bleef zwart). Gisteravond heb ik het probleem eindelijk kunnen oplossen en wel op de volgende manier:

  • fastscan van de CanaalDigitaal zenders.
  • Gevolg: een extra bouquet met de CanaalDigitaal zenders. Daar zat ook Nickelodeon NL bij én die deed het.
  • Met DreamboxEDIT heb ik de zender gekopieerd naar het bouquet waar ik hem wilde hebben (en waar hij eerst ook stond)
  • De zender kreeg "spontaan" zijn oude naam: MTV NL
  • Ik heb de naam gewijzigd met DBE en ook het nieuwe bouquet van CanaalDigitaal naar beneden verplaatst (Hij stond bovenaan)
  • Daarna was alles zoals ik het wilde hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...