Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Heb reeds enige tijd een 7020HD en ben zeer tevreden, het enige wat ik niet voor elkaar krijg is het opnemen en tegelijk kijken naar canaal digitaal zenders.

Switch ik naar een niet canaal ditaal zender werkt dit wel.

Ik gebruik merlin 3 software via barryallen boot, 3 lnb's (astra1, astra2 en astra3), 2 schotels omdat astras te ver uit elkaar liggen. Er zitten 2 switches bij de schotels waar alle 3

de lnb's ingaan en 1 kabel uit elke switch komt. 1 kabel gaat naar Tuner A de andere naar Tuner B.

Bij Merlin word in het manuel search menu van tuner A, alle 3 de satelieten opgeven en zenders gezocht, nadat dit klaar is het zelfde voor Tuner B.

Alles werkt todat ik wil opnemen en kijken van zenders van canaal digitaal.

Wat mis ik cq wat doe ik fout of moet ik een 2e kaart installeren.

Ik zou erg blij zijn als me hiermee iemand kan helpen, ik heb vroeger een Topfield 7710HD gehad en had daar geen enkel probleem.

Geplaatst:

"Er zitten 2 switches bij de schotels waar alle "

Stel dat je gaat opnemen op SBS6HD (ik zou niet weten wat daat op te nemen valt :D ) en je gaat kijken naar Ned2HD, Fox live of een andere zender op dezelfde frequentie gaat het dan wel goed?

Indien het dan wel goed gaat dan ligt het zeer waarschijnlijk aan de switchen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Hoi Hoi,

Ik gebruik inderdaad een aston cam module waar de kaart in gaat.

Stel ik neem iets op en blijf op die zelfde zender kijken, dan gaat het goed. Ga ik eenmaal van die zender af is alles weer niet te bereiken. Ook de zender van het opnemen niet meer.

Alsvast bedankt voor de reacties

Geplaatst: (aangepast)

Cam in kliko gooien.

CCcam 2.30 downloaden ( als je een seca 3 kaart hebt) voor de zwarte kaart CCcam 2.21.

Kaart met chip naar beneden in de kaart lezer stoppen en kijken..

aangepast door DeBeek
Geplaatst:

CCcam 2.2.1 is genoeg daar werkt de seca3 kaart ook mee.

Geplaatst:

Nee. Maar het hoeft niet. De seca 3 kaart werkt gewoon met 2.2.1 maar als jij meer dan 4 interne shares hebt (let op de DM7020 zijn er al 2) kun je met 2.3.0 de boel stabieler laten lopen (SID limit)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...