Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Enigma2 sat settings
Astra 19.2°E - 23.5°E - 28.2°E - Hot Bird 13.0°E

update 12/03/'13

- Radio bouquets
- satellites.xml

- (19.2°E) RT Esp HD, Daystar TV, Folx TV
- (23.5°E) SMICHOV, TELKA
- (28.2°E) BET, BET +1, Arise News HD
- (13.0°E) Ifilm English, ...

• Like 3

Geplaatst:

bedankt !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Als je de zenderlijst zonder nog zelf wijzigingen aan te brengen wilt installeren,
of geen verbinding met jouw box kan maken; gebruik dan .ipk file
Je zet .ipk file op bv. een USB-stick en plaats die in de ontvanger om te installeren

enkele manieren om een .ipk te installeren zijn:

- vanaf een USB-stick
- met FTP kopiëren naar de box en via het menu Softwarebeheer installeren (Installeer lokale extensies)
- ipk in /tmp map (/var/volatile/tmp) van de box zetten en installeren:(cd /tmp) opkg install (package naam)
- met programma Dreambox Control Center E2: Tabblad Tools -> Packages -> Upload Package (en blader naar het .ipk bestand)
- ...

Wat is de file .ipk en wat kan of moet ik daar mee?

http://wiki.blue-panel.com/index.php/IPKG_(en)

http://www.sat4all.com/forums/topic/273599-packages-op-dreambox-installeren-de-installeren-hoe-zit-dat/

Geplaatst:

hoi Icesat,

tn eerste bedankt voor de super lijst...je bent mijn favouriet.

ten tweede...lijkt je het niet om je sat settings in openpli feed te zetten net als bv henksat. zodat alles makkelijk te updaten via de nighlty builds?

Geplaatst:

Super, dank! Kun je me een keer naar een tutorial verwijzen voor het maken van IPK's? Ik wil dit namelijk voor Ziggo en UPC gaan doen!

Hulp nodig met Oscam? Stuur me gerust een PM!

Specs: 2x DM800se DVB-C / UPC / Ziggo

Geplaatst: (aangepast)

Bedankt voor de zenderlijst. Erg fijn en, naar mijn mening, logisch ingedeeld. De Henksat lijsten zijn goed, maar de providers per land ingedeeld ziet er gelikt uit.

aangepast door pr0ton

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen