Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb net mijn 2.0.1OE2 geïnstalleerd en kan NERGENS mijn recording paths vinden.

Iemand een idee? Ik wil mijn recording path namelijk naar mijn NAS zetten.

Dank vast                                           

Vu+ DUO2/2xS2 + OpenPLI 4 - 2x (7, 13, 23, 28, 29, 42E) - Samsung D7000 & D8000 + Webcam - QNap 859pro - Samsung DB8800

Geplaatst:

wil je moeilijk

of wil je nog moeilijker?

:D

je kunt even heel aandachtig door je menu lopen en zoeken naar die optie (onder het standaard skin moet die optie getoond worden)

je kunt symbolic links aanmaken indien er geen /hdd aanwezig is en dat pad gebruikt kan worden voor een link

indien je de NAS mount via auto.network OF (en niet en) via fstab hoef je helemaal niet te zoeken

ware het niet dat enkele paden naar de mappen in de nieuwere versie lichtjes gewijzigd zijn.

dus je moet toch even zoeken welke paden aangepast zijn mocht je NOG moeilijker willen proberen.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Hallo Tonskidutch,

Geloof me, ik heb in alle hoeken en gaten gezocht.... niets te vinden.

Weet niet of ik "standaar skin" heb maar ik heb GEEN andere skins geladen dan wat er standaard meegeleverd is/wordt.

Als ik KAAL laad, dan zit die optie er gewoon niet bij en dat maakt het moeilijk om films daarnaartoe op te nemen.

Het aanmaken van mounts is geen probleem: ik maak er altijd 2 aan (1 om naar toe op te nemen en 1 om te gebruiken om van te lezen voor muziek, dvd's en opgenomen films). Dat is geen probleem.

"Vroeger" (ja ja, ik hoor het me zeggen) kon je de recording paths aanmaken zodat je die in de "recorderded films" kon gebruiken om te bladeren en er 1 als standaard in te stellen. DAT kan ik niet als ik KAAL laad! Het enige wat ik kan is naar mijn /hdd laden en dat wil ik nu net niet (dat is ook alleen maar een 16G SSD die ik voor timeshift, swap etc gebruik.

Dat brengt me bij wat fundementelers (wat ik blijkbaar niet begrijp); hoe laad ik de "standaard skin" zodat ik daar kan kijken en wellicht wat kan aanpassen.

Vu+ DUO2/2xS2 + OpenPLI 4 - 2x (7, 13, 23, 28, 29, 42E) - Samsung D7000 & D8000 + Webcam - QNap 859pro - Samsung DB8800

Geplaatst:

Heb hier ook geen BH, maar dit gevonden;

Change the default paths for recordings:
open the Recordings Paths panel
Menu > Setup > Sytem > Recording Path

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Geplaatst:

Je moet eerst de Nas in het netwerk toevoegen.

Menu > Instellingen > Systeem > Netwerk > Verbindingsbeheer > Voeg een niuwe ....

Ontvanger herstarten.

Nu kun je het opname pad veranderen in:

Menu > Instellingen > Systeem > Opname paden.

Alle BH skins werken het zelfde.

Geplaatst:

Ik heb 

build 2013-02-22-vuplus experimental

firmware 2.0.1. rev. A

Geloof het of niet maar onder menu-setup-system zit GEEN (ik herhaal GEEN) recording paths

ook niet als ik (zoals ik net heb gedaan) de HDD eruit haal

ook niet als ik opnieuw flash

ook niet als ik na het opnieuw flashen de hele zaak opnieuw configureer (alle 5 de schotels, alle mounts)

Ben ik nu gek of zit het er gewoon niet meer in? En zo ja (het zit er dus niet meer in) hoe kan ik dan zorgen dat de BH Recorded files (die nu wijst naar /hdd/movie) naar een andere plek gaat wijzen?

Geplaatst:

NOU JAAAA HÉÉ.....

Kijk... in setup-system-customise ... WEL EVEN EXPERT SELECTEREN......

dan helemaal uit het menu gaan....

terug naar setup-system en daar staat ie.... RECORDING PATHS.....

thanks to http://www.vuplus-community.net/ RAYO!

Geplaatst:

Jep, maar wel HEEEL tricky dat zo'n instelling dat effect heeft.

Maar het blijft een geWELIDIG image en ik heb het met deze ervaring in een 1/2 uurtje up and running ;-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...