Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het seizoen gaat as zondag weer beginnen. Ik heb er zin in, zie er echt naar uit.

Hoe gaat de strijd zich ontwikkelen ? Via welke zender gaan we het bekijken ? Hoe zal de uitzending er op Sport1 uit gaan zien ? Gaan we Olaf tijdens de race missen ? Hoe zal de samenvatting eruit gaan zien ? Gaan we alleen nog maar de samenvatting zien ivm het verdwijnen achter de decoder ? Welke coureur is favoriet ? etc etc

Laten we via dit draadje elkaar op de hoogte houden tijdens het seizoen.

Aan allen die er net zo naar uitkijken als ik, veel plezier.

Groet, Ronald

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Voor diegene die in de grensstreek met Belgie wonen : probeer via DBV-T : gratis te ontvangen op zender "La Deux".
Weliswaar met franse commentaar .

Pas d'inquiétudes pour tous les fans belges : les 19 Grands Prix de Formule 1 de la saison 2013 seront diffusés en intégralité et en direct sur la RTBF. Rendez-vous le week-end du 16 et 17 mars à 7h sur La Deux pour le premier Grand Prix de la saison sur le circuit de Melbourne en Australie.

bron : rtbf.tv

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

We zijn nog niet van Olaf af:

Citaat van sport 1 van Canal digitaal:

• Commentaar van Ronald van Dam, iedere race bijgestaan door een deskundige uit de Formule 1 wereld
  • Bijdrages vanaf locatie door Olav Mol

Wat ik ook heb gelezen op de site van Canal digitaal, dat je F1 kan kijken op Sport 1 maar dan per race; per weekend of per seizoen, maar je kan nog niet doorklikken hoeveel dat gaat kosten

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Olaf gaat niet de race meer zelf doen maar dus Ronald van Dam, en dat vind ik heel erg jammer.

Ik kijk het eerst wel eens aan, en als het me niet aanstaat dan maar de werkende alternatieve zenders opzoeken.

Geplaatst:

Ik heb net een jaarabonnement entertainment pakket genomen, Toen was het nog niet bekend dat je races ook los kunt kopen.

Nu heb ik er in ieder geval weer een aantal sportzenders bij. Op Motors TV komen ook wel ooit leuke races.

Over een jaar zie ik wel weer verder.

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Prijzen zijn nu bekend bij CD om de races appart te bekijken.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Ja inderdaad een appart begin.

Wil je de rest van de kwalificatie volgen zul je d'r vannacht van 01:00 to 02:00 bij moeten zijn.

Om 4.5 uur later weer erbij te zijn voor de start.

Half uurtje voor de koffie en worstenbroodjes :-)

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Geplaatst:

Feed op de 7E (FTA en HD)

Hopelijk deze nacht ook nog FTA . ;)

7.0°E 11083, V, 14400 8PSK FEC Auto WIFIMUX1 F1 2013 (EBUER)

7.0°E 11083, V, 14400 8PSK FEC Auto WIFIMUX2 F1 2013 (EBUER)

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst: (aangepast)

Zondagmiddag (15.20) zend BBC 1 een twee uren durende samenvatting uit. Ik zal eens kijken of de feed ook nog binnenkomt voor laatste gedeelte van kwalificatie straks.

Nog een link van een Wiki met heel veel informatie over de uitzendingen in 2013: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_broadcasters#2013_TV_Broadcasters

aangepast door Zatter

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen