Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Allen,

Net de opname gezien ,live was mij iets te vroeg.... maar heb de race opgenomen van tvv op de zender Vier en moet zeggen blij verrast totaal 3 keer reclame de eerste net voor de start tijdens ronde 23 en de laatste tijdens ronde 38 met spit screen zodat je alles kunt blijven volgen, commentaar van de Belgen is even wennen maar niet verkeerd , mis idd wel het goede commentaar van Olaf maar vind dit al met al een goed compromis.

Ben wel blij dat ik jaren geleden al eens een kaart met een Belgische mede satter heb geruild,Sport 1 vind ik te duur .

Groetjes.....................

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Wij hebben op sport 1 gekeken (Entertainmnet pakket) en wat ons

het eerste op viel was het commentaar, goede informatie maar helaas geen informatie over onze Nederlander waarom hij twee maal kort achter elkaar de pits in moest. Verder was het technisch commentaar beter als bij her Olaf. Ik vond het de laatste jaren berusten op de bekende highliners , asvalttemperatuur, erachter is 1 maar er voorbij etc. maar dit kan ook zijn dat hij zelf ook niet meer vanaf het circuit live commentaar mocht geven maar vanuit de studio.

De reclame onderbrekingen waren er niet, wat wij als een genot hebben ervaren.

En dan zouden we de race vergeten die mooi was om te bekijken en een goede winnaar.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

Op rtl duitsland alles live te volgen zonder poespas enz tja reclame hebben ze allemaal ...

1pm

Klopt maar de mate waarin RTL nl dat deed was voor mij reden alles maar op te nemen zodat ik die ergerlijk lange en naar het leek steeds vaker komende reclame te kunnen doorspoelen.... dan vind ik Vier toppie met slechts 2 korte reclame blokken tijdens de race.

Groetjes...................... 

• 3 weken later...
  • 8 maanden later...
Geplaatst:

Ski ongeval Michael Scumacher

Er zijn grote zorgen over de toestand van Formule 1-legende Michael Schumacher. De 44-jarige Duitser kwam zondag zwaar ten val bij een skiongeluk. Het is onduidelijk hoe ernstig zijn verwondingen zijn. Volgens de Franse krant Le Dauphiné Libéré is zijn toestand in de loop van de avond verslechterd en zou hij in levensgevaar zijn.

Bron: meerdere niews websites in binnen en buitenland

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Geplaatst:

Op N24 was vanmiddag rond 15.00 uur te lezen dat hij wel een helm op zou hebben gehad en dat hij op dat moment niet alleen zou zijn geweest.

Degene die er bij was zou niet bij het ongeluk betrokken zijn geweest.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

• Moderator
Geplaatst:

Hij zou in gezelschap geweest zijn van zijn 14 jarige zoon.

Tijdens een off-piste afdaling zou hij zijn evenwicht hebben verloren en met zijn hoofd tegen een rots zijn geslagen.

Hij zou een skihelm hebben gedragen.

Volgens berichten in de Franse pers heeft hij traumatisch hersenletsel, er wordt gesproken van een hersenbloeding.

Zijn toestand zou de afgelopen uren verslechterd zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Wat ik nu begrijp uit meerdere media bronnen is dat ie een hersenbloeding heeft gehad.

Ik hoop dat alles mee valt.

Groetjes Alv

Geplaatst: (aangepast)

Zojuist een persbericht van de directeur van het ziekenhuis :

Zijn toestand is erg kritiek , is in coma aangekomen in het ziekenhuis en onmiddellijk geopereerd van een zware schedelbreuk.

Kan het volgen op de 8°W op diverse feeds , zie bij de feedhunters.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

Die kan ik helaas niet  aan.

Ben dus afhankelijk van updates op het internet

Groetjes Alv

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen