Erudiet Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 Dag allemaal, Kan iemand mij uitleggen: Hoe programmeer je een opname via usb-stick? En vooral, hoe kan je deze achteraf dan bekijken? Ik vind geen uitleg in de handleiding, en ook geen enkel menu om dit te doen. Als ik op afstandsbediening 'menu' druk, krijg ik mogelijkheden om instellingen te doen, maar niet om opnames te programmeren en te bekijken. Kan iemand mij helpen??? Dank bij voorbaat, Erudiet
Lemon Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 Dit staat in de handleiding van de M7 Sat 801, nl. aan het slot van hoofdstuk 4.1("Programma reserveren") en in hoofdstuk 4.2 ("Opnamefuncties"). Alle opnamefuncties gaan via de EPG/programmagids, daar een programma selecteren en dan met de opnametoets de opname programmeren. TV Vlaanderen Duo LNB Twin B&R 65 VU+ Solo2 M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)
Erudiet Geplaatst: 14 maart 2013 Auteur Geplaatst: 14 maart 2013 Bedankt voor het antwoord. Hoe kan ik het opgenomen programma dan afspelen? Waar vindt ik dat in de handleiding? Erudiet
D.Quijote Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 Middelste toest onderaan van AB drukken. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
D.Quijote Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 Probeer eens directe opname, door het linkse toetsje beneden van de AB met rode punt in te drukken, als het goed is gaat hij in opname stand. ( rechts bovenin het beeld zie je een venster verschijnen, met een teken dat hij opneemt ) Wacht 5 min. en stop dan de opname, en kijk dan of hij heeft opgenomen. USB stick moet wel fat of fat32 geformateerd zijn. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Erudiet Geplaatst: 14 maart 2013 Auteur Geplaatst: 14 maart 2013 Wel het is zo dat op de usb stick , bij controle in de pc, files staan van de opname (met uitbreidingen die ik niet kan openen, coderingen waarschijnlijk) met vermelding van de juiste naam van het 'opgenomen' programma. O a 1 file van zo'n 740.000 k maar als ik de usb in de M7 sat inbreng dan kan ik in de menu onder usb/harde schijf zien dat er nog 490 mb vrij is. Maar op de knop afspelen, of om het even welke andere knop reageert de ontvanger de ontvanger niet. Ik weet nu niet of de stick is geformatteerd in FAT 32, zou het dat kunnen zijn, en zou het dan werken met herformattering ? Dan proberen wij dat wel eens. Groetjes, erudiet
D.Quijote Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 Nog even als er niets anders bijzonder op je USB stick staat, kan je in het menu naar wis harde schijf gaan, blz 21 van het boekje. De harde schijf wordt dan geformateerd naar fat32. Dat zal dan ook wel voor een USB stick gelden. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Lemon Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 Ik zou dit zeker eens proberen (tip van D. Quijote: USB-stick proberen te formatteren via het menu). Lukt dat ook niet, dan is misschien de USB-stick niet geschikt. Als formatteren wel lukt, en opnemen ook (controle via pc), maar afspelen via de DVR-knop (midden onderaan op de AB, zie hfdst. 4.3 van de Handleiding) niet, dan is de afstandsbediening misschien kapot. Probeer dan van TVV een nieuwe te krijgen. TV Vlaanderen Duo LNB Twin B&R 65 VU+ Solo2 M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)
Erudiet Geplaatst: 15 maart 2013 Auteur Geplaatst: 15 maart 2013 Bedankt , wij testen uit, en nemen indien nodig contact op via hier. Erudiet,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen