henkl Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 Goedemiddag, Ik heb sinds kort een Samsung Ue40EH6030 tv en die wil ik aan sluiten met een ci module aansluiting. dan gaat de kabel vanaf de schotel direct naar de tv, is het dan ook mogelijk om radio te luisteren zonder dat ik de tv aan hoef te zetten bijv. door het voor die tijd splitten van het radio en tv signaal?? zoals bijvoorbeeld de kastjes aan de muur van bijv ziggo? met een radio en tv uitgang?? met vr.gr. H.R.Lueks
Sprietje Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 Beste henkl Jij bedoeld waarschijnlijk de radiosignalen die van de radiozenders komen die je met de schotel ontvangt. Nee dat is helaas niet mogelijk. Het zou wel mogelijk zijn geweest als je een satelliettuner had gebruikt. Dan had je op de audio-uit aansluiting van je satellietontvanger een geluidsinstallatie aan kunnen sluiten en had je de tv gewoon uit kunnen laten.
Psychosammie Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 Inderdaad, maar dan staat die satelliettuner dus aan. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Eduard07 Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 Er zijn wel tv's waarvan je het scherm uit kunt zetten terwijl het geluid blijft, bv de Panasonic. Ook zijn er tv's met een screensaver-mogelijkheid. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
satencom Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 Jou tv heeft geen ingebouwde sat ontvanger dus dat gaat niet lukken . De tv is alleen geschikt voor DVB-C (Kabelnetwerk DVB-T (Digitenne) Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Sprietje Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 (aangepast) Satencom heeft helemaal gelijk. Maar bovendien is het geluid van die platte schermen van tegenwoordig zowiezo al niet om aan te horen dus zal een extra luidsprekerbox of audioset wenselijk zijn als je naar muziek wilt luisteren. 14 maart 2013 aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen