Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 Eeeehm ik heb XP zelf nog niet maar gebruik 2000 pro, ik vermoed dat deze twee dezelfde problemen hebben met de comm poorten en die heb ik onder chipcat alsvolgt opgelost:<BR>Zorg dat in chipcat onder configurations (instellingen) de clock snelheid op 6 mhz staat.<BR>Als het goed is zal chipcat het nu wel doen.<BR>Succes,<BR>(toch rot met dit weer dat je elke keer om moet lopen omdat je kaart niet meer het hekje open kkan doen) hahaha.<P>Astatic.
Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 @jblemmer: Ik weet niet wat bij jou het probleem is, maar ik draai met XP PRO en heb geen enkel probleem met chipcat. Hij werkt als onder 98se.<BR>Ter info: Wanneer ik problemen met drivers, van welke aard dan ook, onder XP ondervindt, de driver van w2k gebruiken: 100% succes
Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 Op 6 Mhz geprobeerd maar weer foutmeldingen als Unable to open Com Port (Win error code 123) of Loader doesn't work.<BR>Hoezo oude drivers gebruiken?<BR>Wie weet de oplossing?
Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 Gezien je foutmelding "Unable to open Com Port (Win error code 123)" doet mij vermoeden dat het probleem niet bij Chipcat, maar bij de poortinstellingen van je systeem zit. Bij mij staan de compoorten op 9600/8/1, geen parity, geen Flowcontrol<BR>Mischien dat het bij jou anders staat.
Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 Dism, ik heb exact dezelfde settings dus dat is niet de oplossing, toch bedankt
Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 Op satpages.da.ru kwam ik het volgende tegen;<P>***geen-reclame*** heeft een voordeel ten opzichte van ChipCat en dat is dat het speciaal gebouwd is om op alle Windows versies te kunnen werken. Dus als je ChipCat niet goed op gang krijgt op je PC, probeer dan ***geen-reclame*** eens.<P>En hetb werkt onderf Windows XP!!<P>Bedankt Dugwati.
Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 Hallo,<BR>Kan iemand mij vertellen waarom onder Windows XP het programma ChipCat het niet meer doet en wat nu te doen om een nieuwe deuropener (goldcard) te programeren.
Aanbevolen berichten