Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb net me philips 7072 een nieuwe firmware gegeven v 1.0 van M-Z nu moet ik nog de eeprom erin zetten heb net declink 0.98 gedownload en het eeprom filetje erin gezet maar krijg bij opstarten van declink een run time error melding compenent MSCOMM32OCX or one of its dependencies not correctly registered a file is missing or invalid Balen heb ff in de zoekfunctie hier gekeken en zag dat sommige een oslink v4 gebruiken waar kan ik dat vinden? of weet iemand hoe ik declink kan opstarten?

gr

Geplaatst:

Dit probleem staat beschreven op de site van M_Z. Daar kun je het ontbrekende bestandje ook downloaden.

Geplaatst:

ik heb de gehele site van M-Z bekeken (maar zal wel niet goed gekeken hebben) maar ik kan er niets over vinden wel de uitleg weet je ook waar dit staat of de naam van het bestand zat er nu over te denken om met oslink en v 2.99 de eeprom erin te zetten heb nu de firmware er al in met behulp van oslink 1.1 zou dit werken?

Geplaatst:

mooi dan ga ik dat maar doen , ik had gisteren de gehele boel met v2.99 gedaan maar met het inscannen van kanalen deed het menu vreemd en onder het zappen verdwenen gewoon spontaan kanalen ben uren bezig geweest maar ging steeds vreemder doen hopelijk gaat het zo beter

bedankt voor de info

Geplaatst:

Ga naar Zeguers. Kies Link Philips en kijk helemaal rechtsonder. Dit moet je hebben als je een volgende keer declink wilt gebruiken.

Je kunt de file meteen downloaden in c:\windows\system en dan werkt declink !

Geplaatst:

jongens bedankt heb niet goed gekeken bij M-Z (volgende keer zal ik me bril opzetten)

Heb het bestandje en declink werkt nu goed

De rest nog niet maar heb nieuw onderwerp aangesneden

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen