Ga naar inhoud


Ci module CD ziet geen nederlandse HD kanalen???


Adop

Aanbevolen berichten

Ik heb een LG 47lm649 tv met een Ci module alles werkt behalve

geen HD kanalen van Canaal digitaal wel de sd kanalen en de andere hd kanalen

orginelen ci module met wereldbol geupdate naar laatste versie

ook juiste 23,5 graden satelliet ingesteld

wie weet een oplossing

 

gr Andre

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Hoi,

 

Heb je gescand op de frequenties van Canal Digitaal, kan zijn als de software van je tv ouder is dat je een paar frec. handmatig moet toevoegen.

Hier alle frequentie info,

 

http://www.lyngsat.com/packages/canaldigitaal23.html

 

 

Heb je wel het HD pakket voor 5 euro extra afgesloten of een HD familie pakket? 

Je moet zo wie zo beeld hebben op ned 1,2 en 3 ook zonder hd pakket

 

 

Groetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie , ik heb wel het HD pakket de tv enz is up to date met de software (heb ook een gewone HD ontvanger waarop wel alles gewoon werkt)

ik heb zojuist nog een keer gescand maar geen nederlandse hd zit erbij de rest wel erg vreemd!! totaal meer dan 1300 zenders Pfff duurt even 

ik ga even proberen om ze handmatig toe te voegen ,met je lijst, laat het wel weten

 

gr Andre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik vermoed dat de transponders op 23 graden niet in de tv geprogrammeerd zijn.

 

Eerst met de hand toevoegen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen de transponder de freguentie de symbolrate en h/v invullen dit geprobeerd helaas zonder resultaat

ik had sbs6 als test genomen maar niets te zien 

ik heb inderdaad de transponder toegevoegd in het tv menu maar hij scant dit wel goed maar niet de hd kanalen

 

gr Andre

aangepast door Adop
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Probeer eens een Aston 1.07 CI module.

 

Die van CD willen niet in alle toestellen werken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou wel jammer zijn ik had de Aston verkocht want die werkte niet goed in mijn vorige ontvanger

en om hem zomaar te kopen om te proberen!  ik heb net die van CD gekocht

ik dacht alles orgineel dan moet het werken

aangepast door Adop
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi laten we even twee dingen uit elkaar houden, je cam heeft niks te maken met het scannen van kanalen deze decodeerd het gekozen en kanaal zodra je deze kiest uit je lijst, dus even terug naar het scannen als je bv 11739 verticaal sym 27500 scant zou je in je lijst oa ned 2 en sbs moeten zien of 11856 verticaal sym 27500 ned1 en rtl4.

 

Dus ook al heb je geen beeld je zou een van de genoemde kanalen moeten kunnen zien in je lijst van kanalen.

 

Probeer dit eerst eens.

 

 

Groetjes....................... 

aangepast door Terradon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stap 2 zou dan de info van de cam eens bekijken, ik zag dat je de cam hebt geüpdatet naar de laaste versie ik dacht 3.03.13sp2

 

Dan zou je ook de data van je kaart moeten kunnen zien kijk dan even naar de datum die begint meestal met 01/01/1990 en dan een datum die ergens in de toekomst is dat betekend dat je kaart up to date is en je beeld zou mogen verwachten, klopt de laaste datum niet en ligt deze in het verleden is je kaart verlopen en heb je geen beeld, geen nood echter je kunt je kaart via de site van CD weer updaten vul op de onderstaande link je kaart gegevens in en je zou binnen het uur weer beeld moeten hebben.

 

http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/smartcard-activeren/

 

Succes.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

1) je hebt gelijk hierin wel vreemd ik zie ze echt niet terwijl ik de andere 1300 gewoon zie 

 

2) De kaart is geldig tot 15mei 2013 hij werkt ook in mijn Philips 8121 , dus dat zou goed moeten zijn

zojuist zelfs alles even terug gezet op de philips en alle hd kanalen werken nog steeds

 

ik ga morgen als ik even tijd heb alles ressetten en nog eens proberen de familie wil na een paar avonden gepruts

van mij toch weer gewoon even tv kijken

blijkt wel dat de materie vrij nieuw is ook googlen leverd niets op

 

bedankt tot zover heeft vervolg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je hebt wel in het diseqc menu de 23 graden positie gekoppeld aan de juiste LNB?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat je in ieder geval de diseqc in moet schakelen, en op "B" of "2" moet zetten.

 

Verder zijn de LNB frequenties 9,750 en 10,600.

 

22kHz. zou eigenlijk ook ingeschakeld mogen staan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...