Ga naar inhoud


Ci module CD ziet geen nederlandse HD kanalen???


Adop

Aanbevolen berichten

Hoi ,

 

 

Mooi dat alles weer werkt, en opnemen zal geen probleem zijn de cam kan dual decoding aan, maar denk dat je slechts een single tuner hebt, dus misschien lukt het om als je op dezelfde transponder bent 1 kijken en een opnemen. als je geen tv kijkt neemt die natuurlijk gewoon op.

 

Groetjes...................

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

  • 4 weken later...

Inmiddels een harddisk gekocht (500gb) en aangesloten opnemen pauzeren enz werkt goed kan geen 2 kanalen opnemen

en ook niet , en dat is wel jammer een kanaal opnemen en dan een film bekijken via de ingebouwde Mediaplayer

maar goed gebeurt zo weinig dus dat is nog te overzien, de geupdate astonmodule werkt echt erg goed geen haperingen onderbrekingen

en alles is zeer gebruiksvriendelijk te gebruiken 

ik heb nu de Philips 8121 aan de kant gezet en niemand mist hem

beeldkwaliteit is zeer goed vooral bij de HD kanalen is het net of het allemaal echt is.

 

gr Andre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andre,

 

Hoe gaat het veranderen van de kanaalvolgorde in zijn werk met je LG tv?

 

Of hoe maak je een favorieten lijst?

 

Dit toestel heeft géén fastscan mogelijkheid.

 

gr. Hans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hans (sorry voor het late reageren) ik heb geen favorieten aangemaakt gewoon ned 1 op nummer 1 enz werkt simpel

en gebruiksvriendelijk de eerste keer is het wel even een klus maar daarna makkelijk iets aan te passen enz..

 

gr Andre  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen voor mijn slaapkamer ook een LG tv gekocht (32LS570S) en heel tevreden ermee!

Het wijst allemaal zichzelf, maar de info in dit topic heeft ook veel geholpen.

Mijn 2e smartcard met STB pakket erin, en eenvoudig NED 1/2/3 HD op 1/2/3 gezet en daarna de SD commercielen daarop volgend, inderdaad wel wat werk, maar je zet alles naar je eigen zin en niet naar de zin van een fastscan lijstje waar de HD zenders op 101 enzovoort zitten. 

 

Toen ook nog een digitenne antenne met voeding aangesloten en daarmee haal ik hier Omroep Brabant en één / canvas en ketnet op 12 binnen, want die zitten niet in het ver uitgeklede settopbox zenderpakket van Canaldigitaal. Je kan dus gemakkelijk beide tuners gebruiken, de ene voor satelliet, de ander voor kabel of antenne.

Ik gebruik een Aston cam voor de gecodeerde satellietzenders, maar je kan ook een kabel (ziggo)cam gebruiken voor de gecodeerde kabelzenders en daarnaast nog een schotel aansluiten voor de vrije sat zenders.  Dus veel mogelijk met dit merk.

 

Vanmiddag belden ze van CDS of ik mijn abonnement wilde verlengen, dan krijg je 1 maand gratis, k zei dat ik dat niet interessant vond, en dat ik graag een Tripple LNB wilde hebben, dat kon!  1 jaar verlengen, met 50 euro erbij, 2 jaar verlengen gratis met 9.95 euro verzendkosten. Dus straks ook nog de BBC op de LG.

 

gr Hans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

LG is niet makkelijk. Ik kan bij de eerste scan wel alle HD kanalen ontvangen en bekijken.

Ik gebruik een CD card oranje en de cam card met de wereldbol.

Als de tv is uit en weer aan gezet is er geen ontvangst meer op de HD kanalen.

Kijk ik bij de transponders dan zijn alle frequenties van de HD kanalen pleite.

Wie weet hoe je bij een LG tv de extra toegevoegde kanalen vast kan houden (opslaan)?

 

grtz,

marco

 

PS : op mijn Xtrend 9000 blijven de HD kanalen wel zichtbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is vreemd, ik gebruik ook dezelfde cam met de wereldbol, maar ik heb ook een Aston 1.07 cam, die werkt iets sneller in de LG tv,

Maar die cam heeft niks te maken met het vasthouden van de zenders. 

 

Ik zou nog eens van voren af aan beginnen met scannen, dus eerst terug naar fabrieksinstellingen, dan zorgen dat die schotelinstellingen juist staan en dan opnieuw alles laten scannen. Op een gegeven moment vraagt de tv drie keuze's waaronder blind scan, daar heb ik niks aangevinkt. gewoon alles rustig laten scannen. Als ie dan nog alles kwijt is na uit en weer aanzetten dan is er iets mis met je tv, terug naar de verkoper dan.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...