psv Geplaatst: 16 maart 2013 Geplaatst: 16 maart 2013 ik heb een android 4,1 mini pc stick gekocht , aangesloten en het werkt niet goed met wifi het geeft teveel storing, nu wil ik de stick verbinden met een kabel en daarvoor heb ik een lan.adaptor nodig ,maar voor ik deze aanschaf wil ik eerst weten hoe ik die aan moet sluiten( bij deze stick heb ik ook een draadloos toetsenbord) nu zit er op de stick 2 aansluitingen een voor de voeding en een voor het toetsenbord,kan ik nu het usb plugje van het toetsenbord in de aansluiting van de pc. doen, en de lan.adaptor daar waar het usb plugje in gezeten heeft aansluiten ? b.v.d.G.Jansen.
Gast Mimisiku Geplaatst: 16 maart 2013 Geplaatst: 16 maart 2013 Heel lastig. Zeg nooit meteen "nee". Die Android stickies zijn mini PC's met relatief trage processor. Voorts heb je drivers nodig die de USB naar LAN omzet. Ook als dat lukt wordt dat zeker geen 100mbit verbinding. Of je er iets mee opschiet..beter kun je de WiFi aanpassen zodat de verbinding stabieler wordt..HD stremmen kun je zeker vergeten! Veel te traag...
Ronsworld Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 USB hub er aan hangen, dan heb je poorten genoeg. Het WiFi toetsenbord "plugje" (=dongle) in je PC drukken heeft niet zoveel effect denk ik (heeft niks met die android stick the maken...) It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen