rudolfdebeer Geplaatst: 16 maart 2013 Geplaatst: 16 maart 2013 Plex mediaserver app voor Samsung SmartTV zinvol? Gewoon niet denk ik. ook Vlan is te complex. Gewoon Windows Mediaplayer, toestemming verlenen voor de mappen waar content. en zorgen dat de Samsung weet dat de PC of ander netwerkdevice bijstaat. Dat wil zeggen Tv uit en weer aan en de juiste source kiezen. weet iemand toch een motivering ben ik geinteresseerd. En heb je weinig geld, met een 16 Gb USB stick kom je een heel eind. Vermijd die uitschuifbare dan wel gaan er lastig in. Is er iemand weet hoe ik media naar XBox kan streamen nog beter. Krijg ik voorlopig niet aan de gang. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
wanderer Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 (aangepast) vind dit maar een warrig verhaal, maar goed...... plex app draait goed op mijn Samsung tv met plex geinstalleerd op een Dell P4 2,4GHz met 3GB ram, duurt wel even voor hij alle data ingelezen heeft (ca 250 films) daarnaast heb ik Universal mediaserver op mijn pc draaien en stream ik via mijn PS3, heeft wel tijd nodig om even te bufferen, maar dit bevalt eigenlijk het beste... 17 maart 2013 aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
rudolfdebeer Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 Wat heeft Plex voor op WMP vraag ik je? Nog een Tversity uitgeprobeerd. Geen verbetering. No connection to xbox bovendien. De samsung heeft genoeg aan Windows media player.DLNA op router zelfs op niet enabled. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
wanderer Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 tja, je bent erg overtuigd van je eigen gelijk, ik geef je alleen mijn bevindingen, doe er wat mee of niets, mag ook, ik ga er niet over discussieren... Samsung 40D6510WS
rudolfdebeer Geplaatst: 25 maart 2013 Auteur Geplaatst: 25 maart 2013 Geen gelijk, zoek iemand die mij goeie opties geeft. Ik heb nog gene gevonden. Diverse uitgeprobeerd. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen