corsak Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 Hallo ben nieuw hier en heet Karel de Vries heb nu ongeveer 1,5 jaar sat maar vind het nog al moeilijk . Heb nu dus de beide Samsung toestellen gekocht omdat dat allemaal werkt op de rest wat ik thuis heb werkt perfect . Maar nu heb ik mijn pakket verandert bij canaal digitaal naar entertainment hd maar nu kan ik dus geen hd zenders ontvangen en nu ... Er zit een ci module in van canaal digitaal en heb ook al een aston ci module maar ook die werkt niet met de hd zenders. Komt het dan toch van de toestellen van Samsung omdat deze niet gecertificeerd zijn ik hoop het toch niet he. Wie oooh wie kan mij helpen bij deze vraag . Alvast bedankt. Oja heb een sat schotel van technisat multytenne. T
satencom Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 Staan de hd zenders wel in de zenderlijst, als dat niet zo is zal je de schotel beter moeten uit richten ,hoe hoog staat je signaalkwaliteit Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
corsak Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 Hallo alvast bedankt voor de reactie ik heb even gekeken maar er staan wel wat hd zenders in maar maar geen nederlandse b.v ned 1 ned 2 ned 3 of sbs rtl4 5 of 7 tv noord en tv friesland tv gelderland en zo mis ik ook maar er staan er wel een paar tussen zoals sport1hd sport1plus hd vox hd rtl hd enz . Heb er even 2 fotos bij gedaan en ik denk dat het niet klopt heb de 23.5 staat op 0.
Tonskidutch Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 hoezo diseqc uit? je hebt toch twee sat posities? ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
corsak Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 OKe doe zet hem aan maar moet ik hem dan ook nog verzetten op 1-2 3-4 5-6 of zo en waar is dit voor . Is er niet ergens een boek of zo waar men eens duidelijk uitlegt hoe het met die sat toestanden werk vind het nog al moeilijk al die dingen en getal.len
Tonskidutch Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 (aangepast) ik vermoed, dat het 1-2 een aantal satelliet posities betreft jij schreef je hebt 19,2 en 23,5 OOst dus dat lijkt 1-2 dan is wellicht enkel de volgorde nog een raadsel aan de schotel 19,2 eerst of 23,5 eerst nu ja 2 maal testen dus. 17 maart 2013 aangepast door Tonskidutch Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
corsak Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 Hallo daar ben ik weer heb hem verandert in 1/4 geeft nu signaal sterkte 0 en zwak of geen signaal . Verander hem nu naar 2/4 geeft nu signaal sterkte 13 en weer zwak of geen signaal. Weer verandert in 3/4 en ook nog 4/4 maar ook dan signaal sterkte 0 zwak of geen signaal. En elke keer krijg ik geen ned 1 hd of sbs 6 hd ook doet er dan niets neer dus de gewone zenders doen het niet meer . Als ik nu de sab ontvanger aan doe heb ik wel de nederlandse hd zenders er tussen staan en tv noord en tv friesland doen het gewoon . en eerst komt de 19,2 en dan de 23,5. Maar werken deze toestel wel met de canaaldigitaal kaarten of maakt dat niet uit. en ik heb de 2 uitgangen van de schotel niet op 1 toestel zitten maar op 2 maak dat nog wat uit .
satencom Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 19,2 op 1van 4 en de 23.5 moet je op 2 van 4 zeten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
corsak Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 Heb ik gedaan maar ook dan weer geen kanalen ( geen ned 1hd of rtl 7 hd ) maar ook de gewone doen het nu niet zwak of geen signaal.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 maart 2013 Moderator Geplaatst: 17 maart 2013 Hallo.... Oja heb een sat schotel van technisat multytenne. T DISEqC A (1) = Astra 19,2 oost DISEqC B (2) = Hotbird 13 oost DISEqC C (3) = Astra 23,5 oost DISEqC D (4) = Astra / Eurobird 28,5 oost Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
corsak Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 ja die schotel heb ik maar wat moet ik met die getallen doen sorry maar ben nieuw hier en heb er eigenlijk geen verstand van.
Tonskidutch Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 o ja, goed gezien ceesv Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Moderator ceesv Geplaatst: 17 maart 2013 Moderator Geplaatst: 17 maart 2013 In het Disecq /satelliet menu van je ontvanger deze waarden ingeven. In je technisat schotel zitten 4 koppen, voor elke satelliet positie een. Hiermee weet de ontvanger welke kop hij voor welke satelliet moet activeren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
corsak Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 oke bedankt zal eens een poging doen . Maar kun je met elke hd ontvanger hd ontvangen van canaal digitaal met geldige ci module of wil dit soms ook niet.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 maart 2013 Moderator Geplaatst: 17 maart 2013 Niet alle ontvangers willen goed werken met het Canaldigitaal CI module. Een Aston 1.07 module met recente software is dan meestal de oplossing om beeld te krijgen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen