Ga naar inhoud

Samsung BD-D8909S en de BD-D8509S geen ontvangst canaaldigitaal help

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb ook een aston module( weet niet welke type ) maar ook deze doet het niet .

Heb het verandert en er zit vooruitgang in kijk even verder wat er allemaal wel werkt nu alvast hartelijk dank allemaal . :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

kan van blijdschap wel janken helemaal top  :grin:

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hallo daar ben ik al weer het doet het al weer niet het is uit geweest en weer aan en niets meer weer geen signaal op 23,5 staat weer op 0 snap er niets van

Geplaatst:
Heb je ook bij de instellingen gekeken, blijven de instellingen wel gelijk staan

zo als je ze hebt in gesteld

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

ja maar elke keer gaat die van de 23,5 signaal valt weg en staat weer op 0 die van de 19,2 staat wel op signaal 48 .

raar toch zo had ik toen het goed was maar 340 zender maar nu het weer niet goed is 1200 zenders

Geplaatst:
Dit is heel vreemd dat de zender lijst in aantal veranderend en de Diseqc Switch

commando's naar de lnb uit valt

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

oke maar enig idee waarom mijn signaal steeds weg valt zal de schotel dan toch niet goed staan .

Zal het ook wat zijn om er een medewerker van een sat winkel mee bezig te laten kom er toch niet uit denk ik.

Geplaatst:

Trouwens bij mij geeft die alleen maar deze twee aan

DISEqC A 

DISEqC 

1/4

2/4

3/4

4/4

geen DISEqC  C

DISEqC  D 

Geplaatst:
Het lijkt er op dat jou ontvanger niet goed werkt, zenderlijst die veranderen en de

diseqc in stellingen die veranderen ,fouten in het firmware daar lijkt wel op,

je zou er  iemand bij kunnen hallen ,ik zou met de ontvanger naar winkel gaan

of de winkel even bellen kan ook

Geplaatst:

Kan het niet zo zijn dat mijn schotel niet goed staat Heb het zelf gedaan 1,5 jaar geleden maar ik las iets over ofset 3 graden maar als ik er naar kijk gaat hij bij mij de verkeerde kan op 3 graden.

Geplaatst:
of zou jou schotel niet goed staan, de zenderlijst mag niet in aantal veranderen

dus ik denk dat de ontvanger de boos doener is

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo daar ben ik weer heb het toch nog eens geprobeerd maar nu met de 19,2 op 2.4 en de 23,5 op 1.4 heb nu hd zenders maar heb toch het gevoel dat er iets niet goed staat want nu staat er boven de hd zenders 19,2 dit moet toch 23,5 zijn .

Geplaatst:
Ja ik dacht het is gelukt maar nog niet dus ,de HD zitten op de 23,5

ik denk de schotel niet goed staat

Technisat multytenne 45 Twin

De DISEqC instellingen zijn als volgt:

DISEqC 1 van 4 = Astra 19,2 oost

DISEqC 2 van  4= Hotbird 13  oost
DISEqC 3 van 4) = Astra 23,5 oost
DISEqC 4 van 4 = Astra / Eurobird 28,5 oost

Geplaatst:
Je zal de schotel beter moeten uitrichten je ontvangt op lnb waar normaal de 13 hotbird

mee ontvangt, daar ontvang je nu de 19.2 mee en de 23,5 daar ontvang je nu de 19.2 mee

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen