corsak Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 ik heb ook een aston module( weet niet welke type ) maar ook deze doet het niet . Heb het verandert en er zit vooruitgang in kijk even verder wat er allemaal wel werkt nu alvast hartelijk dank allemaal . kan van blijdschap wel janken helemaal top
corsak Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 He he nogmaals bedankt het werkt nu allemaal .
corsak Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 Hallo daar ben ik al weer het doet het al weer niet het is uit geweest en weer aan en niets meer weer geen signaal op 23,5 staat weer op 0 snap er niets van
satencom Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 Heb je ook bij de instellingen gekeken, blijven de instellingen wel gelijk staan zo als je ze hebt in gesteld Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
corsak Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 ja maar elke keer gaat die van de 23,5 signaal valt weg en staat weer op 0 die van de 19,2 staat wel op signaal 48 . raar toch zo had ik toen het goed was maar 340 zender maar nu het weer niet goed is 1200 zenders
satencom Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 Dit is heel vreemd dat de zender lijst in aantal veranderend en de Diseqc Switch commando's naar de lnb uit valt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
corsak Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Geplaatst: 18 maart 2013 oke maar enig idee waarom mijn signaal steeds weg valt zal de schotel dan toch niet goed staan . Zal het ook wat zijn om er een medewerker van een sat winkel mee bezig te laten kom er toch niet uit denk ik.
corsak Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Geplaatst: 18 maart 2013 Trouwens bij mij geeft die alleen maar deze twee aan DISEqC A DISEqC B 1/4 2/4 3/4 4/4 geen DISEqC C DISEqC D
satencom Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Het lijkt er op dat jou ontvanger niet goed werkt, zenderlijst die veranderen en de diseqc in stellingen die veranderen ,fouten in het firmware daar lijkt wel op, je zou er iemand bij kunnen hallen ,ik zou met de ontvanger naar winkel gaan of de winkel even bellen kan ook Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
corsak Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Geplaatst: 18 maart 2013 Kan het niet zo zijn dat mijn schotel niet goed staat Heb het zelf gedaan 1,5 jaar geleden maar ik las iets over ofset 3 graden maar als ik er naar kijk gaat hij bij mij de verkeerde kan op 3 graden.
satencom Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 of zou jou schotel niet goed staan, de zenderlijst mag niet in aantal veranderen dus ik denk dat de ontvanger de boos doener is Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
corsak Geplaatst: 2 april 2013 Auteur Geplaatst: 2 april 2013 Hallo daar ben ik weer heb het toch nog eens geprobeerd maar nu met de 19,2 op 2.4 en de 23,5 op 1.4 heb nu hd zenders maar heb toch het gevoel dat er iets niet goed staat want nu staat er boven de hd zenders 19,2 dit moet toch 23,5 zijn .
satencom Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Ja ik dacht het is gelukt maar nog niet dus ,de HD zitten op de 23,5 ik denk de schotel niet goed staat Technisat multytenne 45 Twin De DISEqC instellingen zijn als volgt: DISEqC 1 van 4 = Astra 19,2 oostDISEqC 2 van 4= Hotbird 13 oostDISEqC 3 van 4) = Astra 23,5 oostDISEqC 4 van 4 = Astra / Eurobird 28,5 oost Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
corsak Geplaatst: 3 april 2013 Auteur Geplaatst: 3 april 2013 ja zo heb ik het al geprobeerd maar dan heb ik twee die het niet doen en geen hd zenders .
satencom Geplaatst: 3 april 2013 Geplaatst: 3 april 2013 Je zal de schotel beter moeten uitrichten je ontvangt op lnb waar normaal de 13 hotbird mee ontvangt, daar ontvang je nu de 19.2 mee en de 23,5 daar ontvang je nu de 19.2 mee Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen