Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb vrijdag laatst een tablet verkocht van samsung,de galaxy tab 10.1.

ik had er een beveiliging opgezet,en door het gepruts door ik of de koper,was de pincode gewijzigd,en waren we niet meer in staat de tablet op te starten.

op het scherm stond wel eigendom van XX (mijzelf) en wonend in (waar ik woon).kon zo bewijzen dat het mijn toestel was.

ik ging ermee naar een lokale tablet winkel,en na amper 10 minuten zoeken ook via youtube,was het toestel volledig gereset en weer bruikbaar.  :( .

nu vraag ik mij eigenlijk af,wat heeft een beveiliging de dag van vandaag nog zin??? :confused: .

topp ofic,ze zeggen ook dat een imei blokkering van een gsm nutteloos is. :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Die pincode is voor de beveiliging van je eigen gegevens. Dit werk dus klaarblijkelijk prima. Pas na een algehele reset werd de tablet weer bruikbaar. Je eigen gegevens waren ook eraf dus de pincode had zijn werk gedaan!

De pincode is geen diefstalbeveiliging!! 

Bij Apple gaat het iets verder. Ook na een reset kan de eigenaar de boel blokkeren mits de "nieuwe eigenaar" hem bereikbaar maakt via internet. De oude eigenaar moet dit apparaat ontkoppelen van zijn account en in die zin dus overdragen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

• 3 maanden later...
Gast Koffieshop
Geplaatst:

HARD reset dan kan je je Tablet weer usen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...