melse Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 Heb mijn schotel aangesloten op LG tv. Krijg echter geen signaal. Op satelietbox werkt het wel. Weet iemand wat er fout zou kunnen zijn. LG 47LM860V. Dank
Eduard07 Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 Instellingen? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 17 maart 2013 Moderator Geplaatst: 17 maart 2013 Melse, je zal wat meer gegevens moeten delen met ons. Schotel, welke sat.posities, wat voor CI module, nieuw uit doos of al eens beeld gegeven etc.etc. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Zit de stekker in het stopkontakt? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
melse Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Geplaatst: 18 maart 2013 Voor te beginnen.....ik ben een leek. Jaren geleden heb ik een schotel gekocht met reciever. Ik keek naar verschillende satelieten door middel van een draaibare schotel aangestuurd door een oude antennemotor. Ik keek enkel naar TFA. Signaal op alle satelieten was uitstekend, ook nu nog. Sinds enkele dagen bezit ik een nieuw TV toestel met DVB-S module van LG type 47LM860V. Kabel van reciever verwijderd en aangesloten op tv.Voor de rest niets veranderd aan tv, geen module of geen of andere kaarten. Van alles geprobeerd doch signaal bij alle satelieten blijft staan op 0%. Dus totaal geen reactie. Dank Melse
Ronsworld Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Ik mag aannemen dat je bij de LG wel de instelling dusdanig hebt aangepast dat hij weet dat er een schotel aan hangt? En een zenderzoek loopje gedaan hebt? De LG kan niet raden wat je wilt. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
columbo Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Om te beginnen moet je meestal wel de bij de tv de frequenties en de FEC en de Symbol Rate ingeven van de desbetreffende transponder die bij de desbetreffende sat waar de schotel opgericht staat ,anders zul je geen signaal krijgen,daar de kanalen lijsten meestal niet voor geprogrammeerd zijn.. Die oude antenne motor daar heb je weinig aan daar de vert.hoek ook veranderd als je naar een andere sat positie gaat in de Clark Belt. Daarom hebben ze een DISEC rotor voor uitgevonden.deze draait met de kromming van de aarde mee,en kan zo mits hij goed is afgesteld .de gehele Clark Belt <dat is dus de baan om de aarde waar de satteliten hangen op 35000 km hoogte rond de evenaar>kan volgen.
melse Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Geplaatst: 18 maart 2013 Voor te beginnen.....ik ben een leek. Jaren geleden heb ik een schotel gekocht met reciever. Ik keek naar verschillende satelieten door middel van een draaibare schotel aangestuurd door een oude antennemotor. Ik keek enkel naar TFA. Signaal op alle satelieten was uitstekend, ook nu nog. Sinds enkele dagen bezit ik een nieuw TV toestel met DVB-S module van LG type 47LM860V. Kabel van reciever verwijderd en aangesloten op tv.Voor de rest niets veranderd aan tv, geen module of geen of andere kaarten. Van alles geprobeerd doch signaal bij alle satelieten blijft staan op 0%. Dus totaal geen reactie. Dank Melse Ik ben eruit. Betrof slechte aansluiting. Alles werkt op het eerste zicht naar behoren. Bedankt voor de hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen