Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, Is er iemand met deze Philips tv met een interne sat ontvanger die weet hoe dat werkt met de ontvangst van de radio zenders. Moet  dan je tv blijven aanstaan? Met een losse ontvanger zet je de tv gewoon uit. En kan je ook een hardics aansluiten om op te nemen.

Bij voorbaat bedankt voor de antwoorden. gr. rijcke

Geplaatst:

Hoi,

Lijkt me logisch dat de tv dus aanstaat, anders werkt je dvbs tuner immers ook niet, een losse receiver staat toch ook aan en de tv gebruik je dan slechts als monitor.

Groetjes........

Geplaatst:

Ik heb deze TV (46PFL8007K). Ja uiteraard moet hij aan staan om radio te luisteren. Er kan inderdaad een HDD op worden aangesloten die via USB gevoed wordt (2,5"HDD wel).

De software van deze TV is slecht ontwikkeld en daardoor erg traag. Als ik niet zou kijken via een ET9500 ontvanger had ik hem terigg gebracht. Het beeld en geluid zijn echter uitstekend.

Hallo, Is er iemand met deze Philips tv met een interne sat ontvanger die weet hoe dat werkt met de ontvangst van de radio zenders. Moet  dan je tv blijven aanstaan? Met een losse ontvanger zet je de tv gewoon uit. En kan je ook een hardics aansluiten om op te nemen.

Bij voorbaat bedankt voor de antwoorden. gr. rijcke

VU Uno 4K / OpenPLI / Maximum E85

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen