pionier48 Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Ondervind nog steeds problemen met het het weergeven van opnames met de interne HDD. Stilstaan/ stotteren, Fpga update van drivers augustus 2012 toentertijd in Openpli 2.1 gezet. Daarna in december overgegaan naar Openpli 3.0. Problemen blijven. Met Ftp in modules gekeken, datum van fpga is 14/12. Ook een schone installatie helpt niet. Heb ik iets gemist met nieuwe drivers of is het probleem nog steeds niet opgelost?
Tonskidutch Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 De berichten daarover zijn eindeloos lang op internet-fora en met ontelbaar vele tests alsook suggesties hoe je dat zou kunnen oplossen (over de FPGA kunnen we kort en bondig zijn, indien die erop staat, hoef je dat niet meer aan te kaarten, dat is eenmalig) als ik een samenvatting zou moeten schrijven over al die tests en suggesties kan ik wel 10 pagina A4 volschrijven dat doe ik dus niet. ik kan er maar een methodiek bedenken die na al die lange verhalen over haperen en stotteren kan helpen. a ) we bouwen de harddisc uit de receiver, kopieren onze bestanden per sata hdd dockingstation op een backup medium b ) we partitioneren en formateren die disc dan aan een linux pC compleet nieuw c ) we bouwen de disc in en met de allerlaatste firmware erop zetten (image) en de allerlaatste updates gebruiken zonder oude plugins terugspelen na het flashen. e ) we stellen het image helemaal van -0- af aan vers in via de setup wizard en gebruiken enkel de (meestal noodzakelijke) softcam en laten het Vu'utje een paar dagen zo werken en maken opnames. d ) geen andere skins en geen andere plugins alsook geen usb stick aan de nieuw geflashte VU+ toestaan / toelaten als dat goed blijft draaien zonder haperingen en/of stotteren van de weergave bij afspelen weet je dat alles wat je er naderhand aan toevoegd (plugin/skin/opslagdevices) een invloed hebben. de strekking is dat de nieuwste images dus ook enkel met compatibele plugins en skins werken die specifiek voor OE2.0 images geschreven zijn. er waren ook hier op dit forum enkelen die vertwijfelden maar na dat men die methode heeft gevolgd hoor ik er niets meer over; ergo opgelost. ervan uitgaande dat je geen electrosmog en/of klapperende router (v)dsl/adsl verbindingen hebt ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
pionier48 Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Geplaatst: 18 maart 2013 Dank voor je (uitgebreide) uitleg. Ga dit proberen en zal hierover feedback geven. Is dit alleen een probleem in Openpli?
Tonskidutch Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Hoi, neen ook andere images. ligt aan de combinatie van hetgeen boven vermeld werd. I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen