Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

weet niet welke het beste is, om dat te weten te komen zou je ze allemaal uitgebreid moeten proberen en daar heb ik helemaal geen behoefte aan, ik gebruik tot volle tevredenheid Openpli, en daar zijn alle anderen ook op gebaseerd

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Ik heb er HDfreaks opzitten. Draait best wel goed maar ja ik heb hem sinds gisteren. Wat is dan de officiele software ?

Geplaatst:

Dat werkt allemaal goed ? Welke settingslijst gebruik je dan ?

Het mooie is ook ik heb Ziggo en een T90 met 12 lnb's. Momenteel heb ik er een 1.80 primefocus met een superjack met 36volt motor er werkeloos bijstaan. Hoe kan ik deze in commbinatie gebruiken.

Geplaatst:

Ik heb er HDfreaks opzitten. Draait best wel goed maar ja ik heb hem sinds gisteren. Wat is dan de officiele software ?

Wel knap dat je die er al op hebt zitten. Hij is van Koivo van de Malediven (Bastelfritze) Die image is bedoeld voor "knutselaars tot de dokter komt". Is vrij vertaald.

Het versienummer is hier wel belangrijk want het zg. stoplicht staat nog steeds op rood hiervan. Is begonnen met 6.3 nu is v1- r9 de maat voor de et9x00.

Hij is overigens sterk op de Duitstalige markt gericht. Zie oa. de vele Duitse plugins die erin verwerkt zijn.

De officiele software is Extrend-Alliance staat op de site van Xtrend.

Maar voorzover ik weet heeft alles de basis, kernel, van Openpli 3.0. Daarmee zie je gelijk wat een goede keuze is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...