WillemG Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Sat1 Gold word op de HD ontvanger gewoon door Canaal Digitaal geblokkeerd heb zelfs mijn abonnement opgezegt maar dat maakt niets uit zelfs dan blokken ze hem nog.Maar op de oude sattelite ontvangers pak je hem wel gewoon dus weer een oude ontvanger opgezocht makkelijk toch.
Alfons Verbiest Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Ik begrijp dit niet. SAT1 Gold is toch gewoon een Duitse FTA zender die niets met CanalDigitaal te maken heeft? Dus waarom zouden die hem dan blokkeren? Ik heb er in elk geval geen last van.
René Verbiest Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Zeker zo'n box waarmee zonder kaart niet eens FTA zenders zichtbaar worden. Heb er in ieder geval geen last van. Weet je zeker dat je niet de HD versie hebt ingeladen? Deze gaat inderdaad niet open, want gecodeerd.
satfanatic Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Sat1 gold bestaat niet in HD ! vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6, 1x DM 7020HD OE 2.0,
Eduard07 Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Sat1 Gold word op de HD ontvanger gewoon door Canaal Digitaal geblokkeerd heb zelfs mijn abonnement opgezegt maar dat maakt niets uit zelfs dan blokken ze hem nog.Maar op de oude sattelite ontvangers pak je hem wel gewoon dus weer een oude ontvanger opgezocht makkelijk toch. De logica van je hele redenatie ontgaat mij. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
icesat Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Waarschijnlijk wil hij zeggen dat Sat.1 Gold nog steeds niet in de fastscan lijst van CanalDigitaal zit. En bij TV Vlaanderen zit Sat.1 Gold dan wel in de fastscan lijst (op nr.175)
Sverige Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Haha... ik moest even glimlachen toen ik dit las. Canaaldigitaal maakt in nederland veel reklame met al die honderden zenders die ze bieden... duitse, engelse etc.... Waar ze eigenlijk totaal geen bal mee te maken hebben... En nu lees ik dat als iemand blijkbaar een van de FTA duitse zenders, die niets met CD te maken hebben, niet kan ontvangen, hij zijn abo opzegt... haha..... ik hoop wel dat dit als reden doorgegeven wordt aan CD!! koekje van eigen deeg zou ik zeggen - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Eduard07 Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Zoveel hoofden, zoveel zinnen... De een klaagt over het feit, dat CD "goede sier" zou proberen te maken door FTA-zenders toe te voegen aan hun Fastscanlijst, de ander beklaagt zich erover dat een bepaalde zender er niet in staat. Zullen we het er maar op houden dat de CDS Fastscanlijst door vriend en vijand van CDS met genoegen uitgebreid wordt ingeladen en kritisch wordt gecheckt op wijzigingen? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
icesat Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 (aangepast) Haha... ik moest even glimlachen toen ik dit las. Hier nog een leuk antwoord van cds: http://www.sat4all.com/forums/topic/330367-sat1-gold/?p=2135870 Had een mail gestuurd naar Cd met deze vraag , hoe of ik Sat1Gold moest ontvangen. Kreeg het volgende antwoord vanmiddag terug: U geeft aan SAT 1 GOLD te willen zien. Wij zijn momenteel helaas niet voorzien van Sat 1 Gold. Wij willen natuurlijk, dat elke klant hun wensen met CanalDigitaal delen en wij proberen daar naar toe streven. Wij zullen het onderwerp SAT 1 GOLD aankaarten en wie weet zijn wij in de toekomst hiervan van voorzien. Op dit moment hebben wij alleen nog maar SAT 1 die we kunnen aanbieden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd Met vriendelijke groet, Klantenservice CanalDigitaal Ik had nogmaals contact gehad met CD, met de vraag waarom ik de zender niet kan ontvangen. Hun schrijven terug dat de zender Sat1 Gold niet op de Astra 19.2 gr staat. 19 maart 2013 aangepast door icesat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen