Ga naar inhoud


Dreambox DM800HD PVR start niet meer op


landrovergek

Aanbevolen berichten

Ik heb geprobeerd mij Pli te instaleren na de instalatie via het netwerk start de box niet meer op en geeft "error 1 no ca found en kijk op www.dm7020.com" ik heb geprobeerd met een serieel nulmodem opnieuw te installeren dreamup reageerd goed zet de eerste software over maar blijft dan hangen om de software te flashen.

 

zijn er nog een methode om dit varkentje te wassen????

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een grote kans dat je een clone Dreambox hebt.

Als je op internet zoekt naar de foutmelding, dan verwijst men maar al te vaak naar de clone versie van de DM800HD.

 

En zoals de forumregels schrijven, mag hier geen informatie worden gedeeld over het hoe en wat bij clone boxen.

Dus start google en hopelijk is er dan een oplossing te vinden.

 

Succes.

aangepast door donpedro

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst eens met de nulmodem kabel en dream up en kijk hoever je hiermee komt.Dan loskoppelen en nog eens proberen via het netwerk te flashen.Dit werkte bij  mij wel toen ik htzelfde had met de DM 800 HD.Ik hoop bij jou ook.

aangepast door rommelaar

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd mij Pli te instaleren na de instalatie via het netwerk start de box niet meer op en geeft "error 1 no ca found en kijk op www.dm7020.com" ik heb geprobeerd met een serieel nulmodem opnieuw te installeren dreamup reageerd goed zet de eerste software over maar blijft dan hangen om de software te flashen.

 

zijn er nog een methode om dit varkentje te wassen????

De foutmelding die je krijgt geeft aan dat je moet gaan kijken bij www.7020.com?Je hebt toch niet pli voor de dm 7020  in de DM800 er in geprobeerd te flashen?Heb je wel de goede image erin?

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd mij Pli te instaleren na de instalatie via het netwerk start de box niet meer op en geeft "error 1 no ca found en kijk op www.dm7020.com" ik heb geprobeerd met een serieel nulmodem opnieuw te installeren dreamup reageerd goed zet de eerste software over maar blijft dan hangen om de software te flashen.

 

zijn er nog een methode om dit varkentje te wassen????

 

De kans is inderdaad vrij groot, dat je een clone dreambox hebt.

Maar, welke bootloader heb je erin gezet ?

Je hebt bootloader 84 nodig, er zal een bootloader 83 in zitten. Maar deze geeft de melding niet, no Ca found.

Maar heb je een clone bootloader erop gezet op je orginele dreambox, dan verschijnt wel de melding: no Ca found.

 

Dus mijn vraag aan jou is, welke bootloader heb je erop gezet ?

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

clone of geen clone men vraagt gewoon een beetje hulp?

afhankelijk van welke sym kaart erin zit kan ik mogelijk wel hulp bieden.

zeker als het een estar betreft je moet alleen even weten hoe?

ik heb je al een pm gestuurd ik hoor het wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi paardengek bedankt voor je reaktie ik weet niet welke bootloader er in zit dreamup geeft aan dat de bootloader ge-upload is maar welke staat er niet bij mijn vraag hoe kan ik de nieuwe installeren

 

jammer dat het een clone is ben dus lekker bij de neus genomen ik hoop dat deze weer aan de praat te krijgen is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

clone of geen clone men vraagt gewoon een beetje hulp? afhankelijk van welke sym kaart erin zit kan ik mogelijk wel hulp bieden. zeker als het een estar betreft je moet alleen even weten hoe? ik heb je al een pm gestuurd ik hoor het wel?

We gaan je hier toch ook niet vertellen waar je een snuif coke kunt scoren of wel?

 

Dat is net zo illegaal als het verkopen van een illegaal gekopieerd elektronisch apparaat.

 

Ga er mee terug en vraag je geld terug. Hier gaan we je zeker niet helpen!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...