grunt Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Zie topictitel. Ik kan met zoeken (hier / Google) geen oplossing vinden hem te resetten zonder dat je de oude weet. Ik zou het op prijs stellen als iemand me op weg helpt. Mag via PB, zodat kids hier niet mee kunnen lezen . Voor de duidelijkheid: ik weet dat ik het kinderslot helemaal kan uitschakelen, maar ik wil het gewoon gebruiken. Weet alleen de door mij zelf ingestelde pincode niet meer.... VU Uno 4K / OpenPLI / Maximum E85
Littlesat Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 ALs je nog met telnet op je box kunt dan kan je de pincode wijzigen in /etc/enigma2/settings.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
grunt Geplaatst: 23 maart 2013 Auteur Geplaatst: 23 maart 2013 Ik heb een waarschuwing ontvangen omdat ik de vraag in het 'Algemeen' forum had geplaatst. Het is door MIchel hier naartoe verplaatst. Hoewel het mij niks uitmaakt en ik de forum regels respecteer heb ik er wel een vraag over. Ik heb van tevoren nagedacht of dit in het Xtrend forum of in algemeen zou moeten plaatsen. Ik heb toen bewust voor Algemeen gekozen omdat ik dacht dat de OpenPLI software op elke ontvanger hetzelfde werkt, ongeacht fabrikant. M.a.w. mijn probleem is (was, is opgelost door reflash) OpenPLI specifiek, niet Ontvanger-specifiek. Klopt dat niet? VU Uno 4K / OpenPLI / Maximum E85
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen