Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na een hevige storm  waren beide kabel connectors van de schotel los getrokken.

Nieuwe waterdichte connectors gemonteerd en schotel zorgvuldig uitgelijnd, op het TV beeldscherm blijft melding -geen signaal-

signaal kabel controleren,wat ik heb gedaan door weerstand te meten maar de ontvanger komt niet verder dan Boot stand.

CD gebeld, na drie keer van de lijn te zijn gegooid en een half uur later kwam de helpdesk met de oplossing.

De medewerker van buitenlandse origine " sorry dat ik wat traag antwoord maar ben ondertussen een formulier aan het invullen

voor het omruilen van uw ontvanger door een koerier.

U kunt deze begin volgende week verwachten en nee ik weet geen exacte dag.

Op mijn vraag of ik de ontvanger zelf kon omruilen bij een CD dealer bleek dit onmogelijk te zijn

Nu is mijn vraag of ik de ontvanger  zelf uit de boot stand kan halen

Geplaatst: (aangepast)

Als hij niet verder komt dan de boot, is hij mogelijk door kortsluiting beschadigd. Zeker als hij aan stond terwijl het losraken plaatsvond.

Hij zal naar een reparateur moeten.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Dat heeft S.D. waarschijnlijk al begrepen vandaar dat men een nieuw exemplaar gaat toezenden

omdat de reparatie veel tijd gaat kosten. Het toezenden van een nieuw exemplaar gaat veel sneller

dan het eventueel repareren van het toestel.

Ik had opeens ook wat problemen met mijn M7SAT801, die ik overigens reeds lange tijd zonder

ook maar èèn moment zonder ellende gebruik, heb bij CD het e.e.a. uitgelegt en men besloot om mij direct maar

een nieuw exemplaar te sturen.

Binnen een dag had ik deze reeds in huis en kon ik weer kijken. De ontvanger die problemen gaf

kon ik d.m.v. een antwoordnummer retour zenden.En dit alles zonder kosten.

Wat dat betreft prima service van CanalDigitaal dit maal, dat mag ook wel eens gezegd worden !!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen