240Z Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Na een hevige storm waren beide kabel connectors van de schotel los getrokken. Nieuwe waterdichte connectors gemonteerd en schotel zorgvuldig uitgelijnd, op het TV beeldscherm blijft melding -geen signaal- signaal kabel controleren,wat ik heb gedaan door weerstand te meten maar de ontvanger komt niet verder dan Boot stand. CD gebeld, na drie keer van de lijn te zijn gegooid en een half uur later kwam de helpdesk met de oplossing. De medewerker van buitenlandse origine " sorry dat ik wat traag antwoord maar ben ondertussen een formulier aan het invullen voor het omruilen van uw ontvanger door een koerier. U kunt deze begin volgende week verwachten en nee ik weet geen exacte dag. Op mijn vraag of ik de ontvanger zelf kon omruilen bij een CD dealer bleek dit onmogelijk te zijn Nu is mijn vraag of ik de ontvanger zelf uit de boot stand kan halen
Eduard07 Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 (aangepast) Als hij niet verder komt dan de boot, is hij mogelijk door kortsluiting beschadigd. Zeker als hij aan stond terwijl het losraken plaatsvond. Hij zal naar een reparateur moeten. 19 maart 2013 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
marinepik33 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Dat heeft S.D. waarschijnlijk al begrepen vandaar dat men een nieuw exemplaar gaat toezenden omdat de reparatie veel tijd gaat kosten. Het toezenden van een nieuw exemplaar gaat veel sneller dan het eventueel repareren van het toestel. Ik had opeens ook wat problemen met mijn M7SAT801, die ik overigens reeds lange tijd zonder ook maar èèn moment zonder ellende gebruik, heb bij CD het e.e.a. uitgelegt en men besloot om mij direct maar een nieuw exemplaar te sturen. Binnen een dag had ik deze reeds in huis en kon ik weer kijken. De ontvanger die problemen gaf kon ik d.m.v. een antwoordnummer retour zenden.En dit alles zonder kosten. Wat dat betreft prima service van CanalDigitaal dit maal, dat mag ook wel eens gezegd worden !!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen