Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

ik heb sinds 2 jaar een led tv van sony met een usb aansluiting,nu wil ik films van de computer via de usb stick afspelen op de tv,soms lukt dat maar meestal niet.nu ben ik naar ########### gegaan en die zeggen dat ik een software update nodig heb voor de tv ,maar hoe ik daar aankom weten ze niet,ik heb wel gezien dat achterop m,n tv een internet aansluiting zit , wie heeft hiermee ervaring :crazy:  :(

aangepast door Michel
Reclame verwijderd en onzin sterretjes vervangen door merk.

• Beheerder
Geplaatst:

ik heb sinds 2 jaar een led tv van s**** met een usb aansluiting,nu wil ik films van de computer via de usb stick afspelen op de tv,soms lukt dat maar meestal niet.nu ben ik naar ###winkelnaam_verwijderd####### gegaan en die zeggen dat ik een software update nodig heb voor de tv ,maar hoe ik daar aankom weten ze niet,ik heb wel gezien dat achterop m,n tv een internet aansluiting zit , wie heeft hiermee ervaring :crazy:  :(

Er blijken nog steeds leden te zijn die onze reclame regels niet snappen.

Het is eigenlijk heel simpel samen te vatten:

Je mag in berichten op het forum op geen enkele manier verwijzen naar winkels of on-line shops waar je als particulier iets kunt kopen. Merken gaan lopen 'sterren' is dus onzin.

De enige uitzondering zijn dienstaanbieders zoals KPN, Xs4all, CanalDigitaal, UPC, Ziggo, tele2 en. enz. Die mogen wel!

De reden dat we dit zo doen is omdat wij als forum onafhankelijk en objectief zijn en willen blijven. Als iedereen zichzelf of een ander kan promoten of juist afkraken, zou het forum al snel zijn objectiviteit geheel kwijt zijn.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Voordat je erin trapt wat de firmware update zou moeten kunnen!

moet je ook eens de fora bezoeken van die sony gebruikers met dat type / model tv

daar spreekt men vaker boekdelen commentaar namens diegene die al een firmware update hebben uitgevoerd

immers bij sommige merken en modellen is terug naar de vorige firmware onmogelijk

dus als oud hollands gezegde: een gewaarschuwd man zoekt beter.

aangepast door Tonskidutch

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

oke ik heb de waarschuwing gelezen,hoe ging dat vroeger , maarja wat de update aangaat heb ik via internet een update binnen gehaald maar nog steeds niks,ik kan nu internetsites gaan noemen en allerlei namen van producten noemen maar dan wordt ik helemaal verwijderd van deze interesante site dus bij deze mag deze topic HELEMAAL gesloten worden ajuuuuuuuus parapluuuuuus en tonskidutch moet ook oppassen want jij noemt ook een merk van een tv.

aangepast door peterp
Geplaatst:

:crazy:

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

:D wat is me dat nu voor reactie peterp?

Panasonic

Samsung

LG

Pioneer

Loewe Opta

Sony

Batavus :grin:

mag ik allemaal noemen in een bericht, dat is niet reclame volgens de board regels.

enkel zo iets www.koophier-je-TV.nl mag niet volgens de regels.

ciao ;)

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Heb jij een Batavus TV?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

• Moderator
Geplaatst:

:D  www.koophier-je-TV.nl

ciao ;)

Bij deze een waarschuwing voor het noemen van www.koophier-je-TV.nl :D

Geschreven op mijn Toshiba laptop met mijn Fritzbox verbonden aan het internet. ;)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

oke ik heb de waarschuwing gelezen,hoe ging dat vroeger , maarja wat de update aangaat heb ik via internet een update binnen gehaald maar nog steeds niks,ik kan nu internetsites gaan noemen en allerlei namen van producten noemen maar dan wordt ik helemaal verwijderd van deze interesante site dus bij deze mag deze topic HELEMAAL gesloten worden ajuuuuuuuus parapluuuuuus en tonskidutch moet ook oppassen want jij noemt ook een merk van een tv.

Als je dat soort opmerkingen plaatst na mijn vorige uitleg over wat je hier wel en niet mag plaatsen ben je gewoon een beetje dom.... ;)

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Bij deze een waarschuwing voor het noemen van www.koophier-je-TV.nl :D

Geschreven op mijn Toshiba laptop met mijn Fritzbox verbonden aan het internet. ;)

ik schrok al bijna dat die site echt bestaat...

:P

Maar, de firmware update van een TV (zoals ook andere apparaten) kun je maar beter vooraf eerst hebben uitgezocht.

Schade door verkeerde firmware of verlies aan functionaliteit door de Fabrikant zń aangeboden firmware kun je namelijk niet verhalen op de winkel / verkoper van dat produkt.

Er zijn echt genoeg fora, waar van/over jouw TV gegevens bekend zijn inzake firmware updates.

overigens de Batavus TV werkt super :grin:

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen