rbb-phoenix Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 heeft iemand een vergrootglas voor me 1x DB-800 , 1x db-100 , 1x db-500s Triax 1 meter , draaibaar met Quatro lnb
Moderator ceesv Geplaatst: 20 maart 2013 Moderator Geplaatst: 20 maart 2013 Hmn, ik zie je punt maar ik heb een 65" scherm. Daarmee is het prima leesbaar. Ik zou alleen niet weten waar dit fout gaat, Bij de zender of bij de uitzend straat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
rommelaar Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 heeft iemand een vergrootglas voor me Ja ha ha dan kan je er beter niets onder zetten.Dat is toch dat kanaal van die Murdoch?Die heeft de rechten van eredivisie live gekocht.Als hij dat maar niet op deze manier uit gaat zenden.Dan word het een zoekplaatje........waar is de bal Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen