Portuuno Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 (aangepast) De front display van de Uno was ermee gestopt. Helemaal zwart. Instellingen waren goed. Box opgestart: hielp niet Box 30 sec. stroomloos: hielp niet Box 2 min. stroomloos: alles ok. 21 maart 2013 aangepast door Portuuno
Tonskidutch Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 heb je weer iets gewijzigd (of een externe mount niet al draaien voor afgaand aan het starten van de VU+)? of heb je de EPG.dat op een externe mount gezet of heb je de EPGplugins zo ingesteld dat ie bij starten moet gaan inlezen iets meer info, als het ter onzer informatie moet zijn. a.u.b. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Portuuno Geplaatst: 21 maart 2013 Auteur Geplaatst: 21 maart 2013 heb je weer iets gewijzigd (of een externe mount niet al draaien voor afgaand aan het starten van de VU+)? of heb je de EPG.dat op een externe mount gezet of heb je de EPGplugins zo ingesteld dat ie bij starten moet gaan inlezen iets meer info, als het ter onzer informatie moet zijn. a.u.b. ciao Deze keer niets Tonski . Niets van dit alles. Vanmorgen bij het opstarten was het display zwart. Meer kan ik er helaas niet over melden.
Tonskidutch Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 tja, niet dat er toevallig een vette onweerswolk overdreef of een duif op je LNB zat te koeren? maar zonder stroom zetten kan ook betekenen dat iets opnieuw geïmplementeerd werd dat tijdens de nacht verloren is gegaan, bijvoorbeeld een adls dsl vdsl verbinding (router log bekijken) want elke computer, dus ook je VU+ wordt gek en loopt vast als de internet verbinding naar de mallemoer is. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Portuuno Geplaatst: 21 maart 2013 Auteur Geplaatst: 21 maart 2013 tja, niet dat er toevallig een vette onweerswolk overdreef of een duif op je LNB zat te koeren? maar zonder stroom zetten kan ook betekenen dat iets opnieuw geïmplementeerd werd dat tijdens de nacht verloren is gegaan, bijvoorbeeld een adls dsl vdsl verbinding (router log bekijken) want elke computer, dus ook je VU+ wordt gek en loopt vast als de internet verbinding naar de mallemoer is. ciao Geen onweer deze keer en duiven hebben hier geen schijn van kans (valken etc.). Wel dakhazen, maar die zitten niet op een LNB.. Nu je het zegt, deze ochtend wilde ik een update doen en kreeg de melding dat er geen verbinding was met het net. De netwerktest gaf aan geen nameserver te kennen, terwijl deze toch zichtbaar is als ik deze selecteer, 192.168 etc. Kan ik de router log bekijken in vtI?
Tonskidutch Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 de router webinterface roep je met de internetbrowser via je pC op door in de adresregel van de browser te schrijven voorbeeld niet dit http://www.sat4all.com/forums/topic/331869-ter-informatie-display-vu/ maar 192.168.178.1 dan opent het webinterface en kun je in het logboek van de router kijken naar verbindingsfouten specifiek of algemeen. I Am Gone Love You JESTOFUNK
Portuuno Geplaatst: 22 maart 2013 Auteur Geplaatst: 22 maart 2013 Bedankt voor de info. Toegang is beveiligd. Zal SAPO moeten bellen.
Tonskidutch Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 ken ik niet, I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen