Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Iedereen,

Ik ben zo vrij geweest om vandaag op basis van de data van dvbmonitor.nl een oscam.srvid bestand te maken voor zowel UPC als Ziggo. Deze kun je in Oscam gebruiken om te zien welke kanalen er bij welke SRVID's horen. Zo kun je bijvoorbeeld zien wat een gebruiker op een bepaald moment aan het kijken is. Ook kun je deze informatie gebruiken om zelf een oscam.services bestand aan te maken.

Doe er je voordeel mee! Eventuele fouten kan ik niks over zeggen, daar de brondata van dvbmonitor.nl afkomt!

Enjoy! :)

oscam.upc.zip

oscam.ziggo.zip

Hulp nodig met Oscam? Stuur me gerust een PM!

Specs: 2x DM800se DVB-C / UPC / Ziggo

Geplaatst:

Zie dat er al aardig wat mensen de bestanden hebben binnengehaald. Ben benieuwd of er nog punten voor verbetering zijn? Ik sta open voor suggesties! :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Is er belangstelling dat ik een nieuw bestand aanmaak bij wijzigingen in de transport streams? :)

Geplaatst:

Goed om te lezen! Het is niet al teveel werk, dus prima! Welk bestand gebruik jij, is dat UPC of Ziggo?

Geplaatst:

De Ziggo lijst is wel alleen voor regio 5555/8888 (west)?.

Probeer hem uit? Ik heb de info van dvbmonitor, weet niet van welke regio de frequenties daar zijn!

Geplaatst:

dvbmonitor is Ziggo 5555 (ergens rond denhaag om precies te zijn). Upc weet ik niet of dat landelijk zelfde is of ook regio's hebben.

Ziggo 8888 is bijna hetzelfde, alleen de lokale zijn telkens anders.

Is dus te gebruiken voor regio 5555 en 8888.

Geplaatst:

de dtvmonitor bron mist nog wat zenders, o.a. uit het Hindipakket

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

• 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...