Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

De situatie is als volgt sinds een week hebben we 2 samsung smart tv's gekocht met ingebouwde dvb-s2 tuner en in gewone SD tuner. Voor een smartcard is het hd pakket aangevraagd. 

Nu is mijn vraag is deze smartcard te clonen/sharen zodat er met deze 'ene' kaart op alle 3 tv's HD zenders kan worden ontvangen. 

Op internet heb ik de Smartwi gevonden en de Clone+, zo'n apparaat lijkt ideaal na enig speurwerk op internet vind ik enkel fora's van van ruim een jaar oud. Ook vind site's waar wordt vermeld dat canaal digitaal tegen het cardsharen is. 

Iemand met ervaring met een van boven genoemde apparaten?

Is dit nog mogelijk of zijn er andere opties?

Geplaatst:

Hoi Harco-nl,

Ik gebruik zelf de Smartwi. Ik heb geen problemen. In het begin heb ik wel moeten zoeken naar de juiste lokatie van de SmartWi. Nu draaid het al enkele jaren. Wat betreft cardsharen, het gebruik in je eigen huis is het geen probleem. Let wel met je kaart kun je max 4 pulsen afgeven.  

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Als ik even mag inhaken op dit onderwerp, ik heb een paar vragen:

- De CD-card zit in de SmartWi cardsplitter, ik neem aan dat je dan alleen nog via de SmartWi clients naar bestaande enigma2 boxen kunt sharen ?

- Heb je nog een volledige EPG en hoe lang, dus een bijvoorbeeld een week volledige EPG op alle zenders ?

- Het zappen gaat snel ?

Alvast bedankt voor jullie reactie !

Triax 88cm Schotel, 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's , Polytron Multiswitch 8 in / 8 out , 2 stuks VU+Duo2 - DM8000 - DM500 HD - Samsung UE48HU7500, Yamaha RX-V673, Logitech Harmony Smart control

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen