Ga naar inhoud

teveel zenders Panasonic

Ga naar oplossing Opgelost door RHTizzy,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de M7 8141 decoder zijn er zo'n 400 tv kanalen maar met de decoder van de Panasonic tv komen er wel 2000 (incl radio) tevoorschijn waarvan natuurlijk maar een deel relevant zijn. Waar ligt dat aan en kan ik de (kanaal zoek) instellingen aanpassen zodat op de Panasonic alleen de 400 juiste gevonden worden?

• Oplossing
Geplaatst:

Wow, meteen overspoeld met reacties. Bedankt hoor!

Enfin, mocht er ooit nog iemand met een gelijkwaardige 'instap' kennisniveau en afhankelijkheid op derden zijn en met een soortgelijke vraag komen, heb ik het volgende gevonden:

Er kan handmatig per satelliet en/of zender worden gezocht en de instellingen daarvoor zijn te vinden op een fantastische website http://en.kingofsat.net/pos-19.2E.php - bovenaan kan de satelliet worden geselecteerd

Per satelliet kan dan met de juiste frequentie icm symbol rate en polarisatie worden gezocht en mondjesmaat kunnen de juiste kanalen worden toegevoegd.

Nogmaals dank aan iedereen voor zijn inzet!

Geplaatst: (aangepast)

Geduld is een schone zaak, binnen 15 uur (waarvan de meesten 8 uur hebben geslapen) antwoord verwachten????

Maar Rick heeft blijkbaar zijn beste antwoord.

Mijn advies voor anderen met hetzelfde probleem, kijk in de handleiding van je TV of deze de Fastscanlijst van Canal Digitaal ondersteunt.

aangepast door sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen