lebaronne Geplaatst: 23 maart 2013 Geplaatst: 23 maart 2013 (aangepast) hallo allen, ik ben verhuist naar guangzhou zuid china en ik zoek een zenderlijst voor mijn humax 5400 IRCI aston cam om de engels talige zenders te ontvangen in deze regio ik heb wel de satelliet lyngsat gevonden die deze uitzend maar weet niet hoe ik dit allemaal in mijn box krijg.graag wat hulp ,of links waar ik een zender lijst kan vinden. groeten, harry 23 maart 2013 aangepast door lebaronne
Ronsworld Geplaatst: 23 maart 2013 Geplaatst: 23 maart 2013 Ik ben bang dat je die niet zult gaan vinden. Ten eerste is de 5400 al een oud beestje, en ten tweede zijn er voor de Europese regionen al haast geen lijsten meer te vinden. Dus mijn idee is, stel je satellieten/diseqc instellingen goed en laat hem zender zoeken en ga ondertussen iets leuks doen. Het ding is zo traag als dikke stront door een trechter in een strenge winter met zender zoeken... It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Moderator ceesv Geplaatst: 23 maart 2013 Moderator Geplaatst: 23 maart 2013 Ik heb ook een paar collega's daar zitten. Ik zal eens navragen waar en hoe die kijken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen