jaapschaap Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Al 3 jaar een trouwe klant van Cheapconnect, met de hele familie en vriendenkring, zeer betrouwbaar en een goede service. KPN ligt er ook wel eens uit, net als de andere providers, die maken echter daar nooit excuses voor, Cheapconnect wel. Ik wou dat ik aandelen had.
hansputters Geplaatst: 14 mei 2014 Auteur Geplaatst: 14 mei 2014 Uhh @jaapschaap: geen aanval hoor maar CC is op de consumentenmarkt pas ruim een jaar actief.... Hoezo die 3 jaars-ervaring van jullie?
jaapschaap Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Je hebt gelijk, maart vorig jaar 1e van een hoop porteringen door hun laten doen, excuses voelde langer geleden waarschijnlijk.
hansputters Geplaatst: 18 mei 2014 Auteur Geplaatst: 18 mei 2014 Hoewel ik CC recentelijk nog bijna de hemel inprees, moet ik hier toch nog even op terugkomen. Verontrust door diverse meldingen (o.a. op hun eigen forum) heb ik sindsdien de logs van mijn FB 7390 dagelijks in de gaten gehouden. En ja hoor, ook bij ons dus helaas talrijke -kortdurende- disconnects Nog niet dramatisch maar zoiets was ik, eerlijk gezegd, toch niet gewend bij Budgetphone. Tja,het ziet er naar uit dat goedkoop toch duurkoop is....
Beetle Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 Moet zeggen dat ik de laatste week eigenlijk geen problemen meer heb met CC. (Ook een Fritzbox 7390) Op de storing na dan die ze van de week hadden, maar dat lag niet aan CC zoals ik begreep.
abmg Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 Ik zie in de log van mijn FB dagelijks een registratieprobleem. Volgens mij moet je ook bedenken dat een probleem alleen ontstaat als de FB zich registreert en dat is 1x per uur. Als er daartussen iets mis is zie je dat niet terug in de log. Voor mij was het een test om een extra nummer daar onder te brengen. De problemen bij CC doen niet naar meer verlangen. Terwijl Budgetphone inderdaad nauwelijks of geen storingen kent.
Beetle Geplaatst: 19 mei 2014 Geplaatst: 19 mei 2014 Zou kunnen maar ook ik heb 2 nummers, en ze blijven geregistreerd, en dat was met de problemen toen direct mis op biede nummers. Is die FB ook een 7390 of een andere, lees n.l. dat er met de 7170 meer problemen zijn!
abmg Geplaatst: 19 mei 2014 Geplaatst: 19 mei 2014 Het is een FB 7270. ... Registration of Internet telephone number 31343xxxxxx failed. Remote site reports reason for error 408 Soms een ander error.
hansputters Geplaatst: 19 mei 2014 Auteur Geplaatst: 19 mei 2014 CC, geconfronteerd met het specifieke registratieprobleem, verzocht mij vanochtend om een gespecificeerd overzicht. Heb ik per omgaande aan hen verstrekt. Plausibele verklaring dan wel adviezen om uitval in de toekomst te voorkomen, is tot nu toe uitgebleven. Waarom zouden ze ook; de prolongatiekosten voor een tweede aboperiode heeft men immers al geïncasseerd.
Beetle Geplaatst: 20 mei 2014 Geplaatst: 20 mei 2014 Bij een kennis van mij was het ook het geval dat er een errors kwamen o.a. 408 bij een FB 7170. Nu heb ik voor hem een 2e hands FB 7340 met laatste firmware erop (06.06) geplaatst en sinds 3 mei geen problemen meer. Op die storingen na dan natuurlijk. En de FB 7390 die ik heb staat ook firmware versie 06.06 op.
hansputters Geplaatst: 20 mei 2014 Auteur Geplaatst: 20 mei 2014 Het probleem is te zoeken in het (aangepaste) netwerk van CC; een en ander staat los van enig Fritzbox-type.
iemand Geplaatst: 20 mei 2014 Geplaatst: 20 mei 2014 Ik zie in de log van mijn FB dagelijks een registratieprobleem. Waar kijk je dan in de LOG ? Ik zie nooit problemen, met dan weliswaar VoipBuster. Maar da's toch allemaal zelfde klub. gr. Erik
abmg Geplaatst: 20 mei 2014 Geplaatst: 20 mei 2014 Dagelijks is misschien overdreven, maar een periode toch wel bijna dagelijks. De log? Event log - all. Voipbuster is overigens niet dezelfde club. Freecall, easyvoip, voipbuster enz. zijn Betamax providers. CC hoort daar niet bij en het systeem is waarschijnlijk anders, zoals dat van Budgetphone ook anders is.
iemand Geplaatst: 20 mei 2014 Geplaatst: 20 mei 2014 Ikl aat me de eventlog 1 maal in de week mailen en zie daar nooit problemen gr. Erik
Dutchsat Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Sinds 1 week geen enkele probleem meer in mijn logs. Lijkt erop dat ze de problemen inmiddels onder de knie hebben. Gelukkig. Ik gooi het maar op incidenten dan. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen