Con Geplaatst: 26 april 2013 Geplaatst: 26 april 2013 . . . . ik geef grif toe dat BPC qua informatieverstrekking bepaald verbleekt tegen die van CC. Maar we moeten ze wel nageven dat hun dienstverlening boven elke twijfel verheven is, of niet soms? . . . . Kweenie. Van de één op de andere dag geen inkomende telefoon na 11 maanden goed werkend, ach . . . Naar CC geporteerd en werken, blijft boeiend. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
pr0ton Geplaatst: 27 april 2013 Geplaatst: 27 april 2013 (aangepast) Zeker maar het is ook een kwestie van interpretatie hoe zulks te duiden. Ik vrees dat hun gastoptreden hier eerder gericht was om eventuele imagoschade zo veel mogelijk in te perken. Inhoudelijk vond ik de reacties van CC nou niet bepaald sterk om het maar eufemistisch uit te drukken. Natuurlijk gaat het om het imago, en dat is ook gewoon dik in orde. Ik zie liever dat CC tijd stopt in het verbeteren van hun diensten dan het haarfijn uitleggen van een kwestie van één klant die niet eens van toepassing is op ons. Daarom ziet CC zo'n account specifiek geval ook liever op de support afdeling dunkt me, nu worden er allerlei ongegronde conclusies gemaakt hier. En wat Con zegt, ook BP is niet perfect met de diensten. Je zou zelfs kunnen zeggen 1 - 0 voor CC, sinds zij wel een klant konden helpen waar Con met BP niets wijzer is. 27 april 2013 aangepast door pr0ton
hansputters Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Geplaatst: 27 april 2013 (aangepast) Heldere discussie heren (dames zullen zich wel niet druk maken om zulke -banale- aangelegenheden ?!?) , bedankt voor jullie bijdragen. Ik ben bang zo langzamerhand aan bewustzijnsvernauwing te gaan lijden, er zijn hopelijk nog andere spelers dan BPC en CC qua Voip-in. Hebben jullie misschien namen paraat en zo mogelijk praktijkervaringen van horen zeggen? Eigenlijk ben ik, naast BPC, in feite al goed uitgerust door ooit een 085-nummer, voor een Euro, bij Voipbuster aangeschaft te hebben. Werkt altijd, nog nooit enige uitval in de log's van mijn router kunnen ontdekken... Maar...ik heb geregeld gemerkt dat bellers ten onrechte een koudwatervrees hebben om een dergelijk numer te kiezen uit vrees met torenhoge tarieven geconfronteerd te worden. Dat is dus niet zo maar toch Bedankt alvast voor eventuele suggesties! 27 april 2013 aangepast door hansputters
pukje Geplaatst: 27 april 2013 Geplaatst: 27 april 2013 Maar...ik heb geregeld gemerkt dat bellers ten onrechte een koudwatervrees hebben om een dergelijk numer te kiezen uit vrees met torenhoge tarieven geconfronteerd te worden. Toch hebben ze gelijk bij vaste aansluitingen zijn de prijzen naar 085 geregeld De mobiele aanbiederes behandelen 085 al service nummer met exstra kosten en buiten de bundel
cheapconnect Geplaatst: 27 april 2013 Geplaatst: 27 april 2013 Deze discussie gaat over een verloren topic op ons eigen forum, welke nogmaals, geen bijdrage had aan het algemene verhaal en een specifiek geval was. Onze excuses als wij u of iemand anders hiermee geraakt hebben. Gelukkig heeft het niets met onze dienstverlening te maken en er is dan ook geen reden voor deze ophef. Heldere discussie heren (dames zullen zich wel niet druk maken om zulke -banale- aangelegenheden ?!?) , bedankt voor jullie bijdragen. Ik ben bang zo langzamerhand aan bewustzijnsvernauwing te gaan lijden, er zijn hopelijk nog andere spelers dan BPC en CC qua Voip-in. Hebben jullie misschien namen paraat en zo mogelijk praktijkervaringen van horen zeggen? Eigenlijk ben ik, naast BPC, in feite al goed uitgerust door ooit een 085-nummer, voor een Euro, bij Voipbuster aangeschaft te hebben. Werkt altijd, nog nooit enige uitval in de log's van mijn router kunnen ontdekken... Maar...ik heb geregeld gemerkt dat bellers ten onrechte een koudwatervrees hebben om een dergelijk numer te kiezen uit vrees met torenhoge tarieven geconfronteerd te worden. Dat is dus niet zo maar toch Bedankt alvast voor eventuele suggesties!
hansputters Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Geplaatst: 27 april 2013 OK, wist ik niet pukje, dank je wel! (ik moet tot mijn schaamte bekennen niet zo'n 06-liefhebber te zijn....)
hansputters Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Geplaatst: 27 april 2013 @Cheapconnect: excuses zijn volstrekt overbodig; ik voel mij geenszins "geraakt" door een en ander. Ik mag hopen dat dat ook opgaat voor anderen. Waarom geeft u niet even openheid van zaken wat het voorval precies behelsde, nu u toch weer in ons midden verkeert ? Als het een futiliteit betreft, zoals door u gesuggereerd, gaat er immers niets boven duidelijkheid. Een ieder kan zich vervolgens zijn/haar mening vormen en doorgaan met de waan van de dag......
pukje Geplaatst: 27 april 2013 Geplaatst: 27 april 2013 Ik vind het zowieso raar dat een commercieel bedrijf zijn product mag verdedigen op dit schoon forum,ik zie het als reclame maken voor zijn product
hansputters Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Geplaatst: 27 april 2013 (aangepast) Gek, ik moet steeds aan de introductie van de onfortuinlijke A-klasse denken. Die ging toen finaal op zijn kant tijdens de voorloper van wat we nu de "eland test" noemen. Hoe reageerde Mercedes Benz? Perfect,toegeven dat er een fout gemaakt was en terughalen die hap. Heeft kapitalen gekost natuurlijk maar om hun imago te redden was het echt de beste oplossing. Ik ben hier natuurlijk appels met peren aan het vergelijken maar de achterliggende marketing-gedachte is geheel dezelfde 27 april 2013 aangepast door hansputters
pr0ton Geplaatst: 27 april 2013 Geplaatst: 27 april 2013 Ik vind het zowieso raar dat een commercieel bedrijf zijn product mag verdedigen op dit schoon forum,ik zie het als reclame maken voor zijn product Het is natuurlijk ook nooit goed. Wat een hoop heisa om niks trouwens, 1 specifiek geval dat keurig afgehandeld is, god . Dat je je hierom niet bij CC durft aan te melden is lichtelijk opmerkelijk noemen, maar moet je zelf weten. Als zoiets het imago al schaadt was BP al drie keer over de kop geweest. Nadelen 085-nummer: soms (onterecht) als servicenummer, geen telefoonboekvermelding, niet geografisch vastgesteld (mss voor 112 nog handig)
Con Geplaatst: 27 april 2013 Geplaatst: 27 april 2013 . . . .Een ieder kan zich vervolgens zijn/haar mening vormen en doorgaan met de waan van de dag....... . . . Mensen hebben CC niet nodig om hun waan van de dag te continueren. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
hansputters Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Geplaatst: 27 april 2013 (aangepast) In grote lijnen mee eens @prûton alhoewel ik graag zou weten waaruit jij je kennis put dat het probleempje naar tevredenheid zou zijn opgelost. Beroep je je op de zegsman van CC? Mag ik je bovendien vragen de naam van God voortaan in dit soort banale zaken niet aan te halen? Je kwetst hiermee, ongewild, mogelijk vele mensen. edit: niet boos worden a.j.b.; mijn opmerking was goed bedoeld! 27 april 2013 aangepast door hansputters
pr0ton Geplaatst: 27 april 2013 Geplaatst: 27 april 2013 In grote lijnen mee eens @prûton alhoewel ik graag zou weten waaruit jij je kennis put dat het probleempje naar tevredenheid zou zijn opgelost. Beroep je je op de zegsman van CC? Ja. De goden zal ik er niet meer bij betrekken, maar rechten om mijn bericht nog aan te passen geeft Sat4all niet.
Con Geplaatst: 27 april 2013 Geplaatst: 27 april 2013 Ik denk dat Pr0ton een ander bedoelde. De verhevene schrijf je met een Hoofdletter, hij schreef het met een kleine letter. :-) . . . naam van God voortaan in dit soort banale zaken niet aan te halen . . . . Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
hansputters Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Geplaatst: 27 april 2013 De verhevene; moet ik proberen te onthouden,die kende ik nog niet. Alle gekheid op het spreekwoordelijke stokje Con...., ken jij misschien nog een betrouwbaar Voip-in alternatief? Uitbellen doe ik wel via de diverse Dellmont-kloons
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen