Badeyah Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Jaren geleden ben in afgestapt van alle Demont-dochters, omdat ik de administratieve kosten(€2,50) mee rekende met het beltarief. Dit maakte het geheel toch prijzig. Voor mij gevoel was het toen pionierswerk.(ik ben geen specialist). Inmiddels heb ik nu enige jaren een voip-out account bij Callcentric. Deze heb ik geconfigureerd in mijn Siemens C475ip. Ik denk dat ik toendertijd ben overgeschakeld naar hen,vanwege de dollarkoers (de helft goedkoper in de glorietijd). Hier kun je gratis een nummer verkrijgen (helaas 0845), en nog veel meer. Nooit echt problemen geconstateerd met Callcentric. Binnenkort wil ook overstappen naar voip-in, maar ben nog huiverig.
ReBr Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Kan me vinden in je ervaring. Mijn (085) Voip-in nummer, ooit bij Voipbuster voor 1 Euro aangeschaft, lijkt ook onder alle omstandigheden te functioneren. Nog nooit enige uitval bemerkt in de logs van de Fritzbox. Wel heb ik in de loop der jaren een zekere koudwatervrees bemerkt bij bellers naar dit nummer. Men is (terecht?) bevreesd met hogere gesprekskosten geconfronteerd te worden. Tot afgelopen maand ook van dit Voip-in nummer van Voipbuster gebruik gemaakt (ook die van 1 Euro, en 085) Nu toch maar besloten om hiermee te stoppen, mede door bovenstaande ervaringen met koudwatervrees bij bellers, qua kosten voor hun geen problemen (085 wordt bijna overal nu als normaal nummer in rekening gebracht) maar meer problemen met het niet vertrouwen van het nummer wat ze in de melder zien, bv een 00851234567, waarbij ze denken aan buitenlandse zwendel, en niet opnemen. Momenteel bel ik via voip alleen maar uit (via Rebvoice) waarbij mijn 06 nummer wordt meegestuurd, hebben mensen minder moeite mee. (om te kunnen herkennen) Voip-in wordt denk ik toch maar een normaal nummer via telfort (de 2,50 per maand extra) en uitgaand via Rebvoice, vertrouwen in Cheap Connect heb ik na de ervaringen te hebben gelezen niet meer. (in het verleden nog wel eens een prepaid van Budgetphone gehad, werkte ook prima)
holles Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Ik ben een half jaar geleden overgestapt van KPN naar CheapConnect met nummerdeportatie. Bel Voip-in via Cheapconnect en Voip-out via FreeVoipDeal. Kosten bijna 9 euro per jaar bij CheapConnect en de prepaid kosten voor FreeVoipDeal. Nooit geen problemen met de verbinding gehad. Nooit geen andere kosten van CheapConnect gehad. Kortom enorme kostenbesparingen gehad vanwege de abnormale tarieven die KPN hanteert. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
verkerkbr Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Ben zeer tevreden over de diensten van Voipbuster en VoipCheap van Delmont. De service is minimaal, echter de werking is altijd perfect. Dan heb je de service ook niet nodig. Als je service 100% is heb je geen helpdesk nodig ! Heb nog wel een 085 nummer, maar ben van het gebruik hiervan afgestapt. Je kunt bij genoemde Delmont diensten via de website eenvoudig je gewenste nummermelding aangegeven en deze ook kun zo nodig tijdelijk even wijzigen. Bijvoorbeeld van vast naar je mobiele nummer. De nummermelding is mijn gewone Nederlandse nummer, die ik heb verplaatst naar CheapConnect. Ofwel naar mijn mobiele nummer. Dus de ontvanger ziet gewoon een lokaal telefoonnummer of mijn 06 nummer. Interessant is dat je bij Delmont ook kunt bellen met een applicatie op je smartphone als binnen het bereik van een goede Wifi verbinding bent. Je kunt dan kosteloos "mobiel" bellen naar vaste nummers. Verder zijn er dan nog de inbelnummers in diverse landen. Dus ben je veel in Duitsland bijvoorbeeld dan kun met een Duits prepaid kaartje via het Duitse inbelnummer naar Nederland en andere bestemmingen bellen. Je hebt dan alleen de lokale mobiele belkosten. Wat wil je nog meer ? En dan is de BTW in Luxemburg ook nog lager.
hansputters Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Geplaatst: 4 februari 2014 Verdiep me, eerlijk gezegd, niet meer zo intensief met de tarieven van de diverse Dellmont-kloons... Bij toeval kwam ik er achter dat Freevoipdeal slechts € 0,01 per mnd. in rekening brengt voor 06-nummers. (er wordt wel naar hele minuten afgerond) Voordeliger kan het haast toch niet, tóch?
wsmaal Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Verdiep me, eerlijk gezegd, niet meer zo intensief met de tarieven van de diverse Dellmont-kloons... Bij toeval kwam ik er achter dat Freevoipdeal slechts € 0,01 per mnd. in rekening brengt voor 06-nummers. (er wordt wel naar hele minuten afgerond) Voordeliger kan het haast toch niet, tóch? VoipYo € 0,006 (incl. btw) naar 06 nummers (NL), geen connection fee (geen sip). Voor overzicht zie Call rates comparison table
hansputters Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Geplaatst: 4 februari 2014 Bedankt @wsmaal! Ik ga vanavond gelijk een accountje in m'n Fritz inkloppen
boomer22 Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 VoipYo € 0,006 (incl. btw) naar 06 nummers (NL), geen connection fee (geen sip). Voor overzicht zie Call rates comparison tableWat word er bedoelt geen connection fee( geen sip) bij freevoipdeal maakt niet uit als je via sip belt hier ook niet Heb ook alles een delmont client meegemaakt dat bij sip het gewone tarieven werd gerekend alleen via de computer(software downloaden )de goedkope tarieven
wsmaal Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Wat word er bedoelt geen connection fee( geen sip) bij freevoipdeal maakt niet uit als je via sip belt hier ook niet VoipYo doesn’t support calling via the SIP protocol.
abmg Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 "Connection fee" is een starttik, kosten om het gesprek op te zetten. Dan wordt meestal de minuut op hele minuten naar boven afgerond.
Beheerder Michel Geplaatst: 8 februari 2014 Beheerder Geplaatst: 8 februari 2014 Dit onderwerp gaat over ervaringen met cheapconnect. Graag on-topic blijven. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Bareus Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Hoi, draai hier nu al 1 jaar op cheapconnect en ik ben er niet !!! Echt niet blij mee ... ik heb zoveel last van uitval.. elke keer weer een mailtje we werken er aan staat wat fout op platform ..blablabla... ik ben weer zoekende naar een andere beter voipin provider .. Cheapconnect s..cks
hansputters Geplaatst: 9 mei 2014 Auteur Geplaatst: 9 mei 2014 Een kritische instelling is natuurlijk nooit verkeerd maar je dient daarnaast ook te -kunnen- nuanceren.... Dat CC doelwit geweest is van Ddos-aanvallen kun je ze echt niet kwalijk niet nemen. Hoewel ik ik bij mijn overstap (ook een jaar geleden) behoorlijk sceptisch was, ben ik overstag gegaan en enthousiast geraakt. Waar krijg je zo veel value for money? En hun berichtgeving bij storingen is trouwens ook voorbeeldig.
holles Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 Het uitval zal voornamelijk aan je router instellingen liggen. Heb bijna een jaar geleden KPN eruit gegooit voor CC en de enigste uitval was tijdens de DOS aanvallen (wat keurig per mail gemeld werd) en de uitval van mijn internetprovider. Maar als dit teveel voor je is ga dan gerust terug naar KPN ,betaal je wel het 20 voudige. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
donpedro Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Heb hier CC (Pre-pay) en VP (Op rekening) en beide providers hebben de afgelopen maand een DDos aanval te verwerken gekregen. Beide providers hebben mij altijd goed geinformeerd over de lopende problemen, dus dat is denk ik al netjes. Heel anders dan bijvoorbeeld een KPN, die hier er ook uit is sinds vorig jaar. Die informeert je pas als er veel klanten beginnen te klagen. VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x Unstable Oscam 11xxxx MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen