Ga naar inhoud


Opzegging met een staartje?


jopiesat

Aanbevolen berichten

In februari mijn FamilieHD abo opgezegd en mijn kaartje laten terugzetten naar Nederland 1,2,3.

Met dank aan het formulier op deze pagina :-)

 

Keurig werd mijn opzegging een weekje later bevestigd per brief, met opzegdatum 19/03/2013. Zover alles ok.

 

Helaas kwam er vandaag een factuur binnen voor April. Diepe zucht. Heb hier al meerdere horrorverhalen gelezen.

Dus maar bellen met het dure 0900 nummer voor 15ct per minuut.

 

De dame aan de telefoon (banu) deed een controle in het systeem. (een ogenblik geduld aub.....)

Vervolgens: vreemd, u heeft nog 13,80 tegoed van ons. Advies: verscheur de factuur.

Ik vraag netjes om een creditnota, helaas niet mogelijk.

Ik dring nog een keer aan op een creditnota, ivm de incassoprocedure die straks gaat volgen: nee, niet mogelijk.

Ik vraag om het case nummer van dit telefoontje: niet mogelijk.

 

Ze noteert nog eens extra dat ik geld tegoed heb en de factuur niet hoef te betalen.

Verder kon ze niets voor me doen.

 

Ik hou jullie op de hoogte van het vervolg, dit voorspelt niet veel goeds.... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik een schriftelijke bevestiging zou hebben van CD zou ik niets meer doen. Ja het bedrag stoneren en eventueel een blokkade instellen voor CD. Zie ook het programma Kassa.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat vanzelf goedkomen als je de rekening niet betaald.

Wel de bevestiging van opzegging goed bewaren en hiervan een copie van aan het incasso bureau versturen als die bij je aankloppen.

 

Maar waarschijnlijk hoor je hier nooit meer iets van, de administratie loopt bij fouten minstens twee maanden achter de feiten aan...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je zowieso al belt met dat 0900 nummer.  Je hebt een schriftelijke bevestiging van de opzegging.......

Het bedrag laten terugstorten, en je bent klaar. Verder niets doen.

 

Komt er een aanmaning, niets doen, of later een incasso, ook niets doen, maar eventueel netjes is dan een kopie van die brief terugsturen naar het incasso.

Komen ze aan de deur via een deurwaarder, die brief laten zien, dan is het zeker over.....

 

Als hun gaan zeuren, kan jij dat toch ook?

 

Wel een herinnering per brief sturen dat je geld van ze tegoed hebt......

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb hetzefde probleem met CanalDigitaal.

 

18 februarie per telefoon opgezegd. Netjes een bevestiging van de opzegging gekregen.

18 maart kaarten uitgeschakeld alleen NL 1,2,3 nog te ontvangen.

Nota voor heel maart afgeschreven en zou het teveel betaalde vanaf 18/3 t/m 31/3 teruggestort krijgen.

Helaas 2 april weer een afschrijving voor de hele maand april! ( 2 kaarten totaal € 77,40 )

Heb dit bedrag laten terugstorten en heb via de site een mail gestuurd met het verzoek mijn teveel betaalde 

van 18/3 t/m 31/3 terug te storten en meegedeeld dat ik de nota van april heb laten terug storten.

 

Ben benieuwd wat het vervolg zal zijn.

aangepast door Cornelia

DM800SE - DM500HD - Triax 78 cm - Rotor - OpenPli - CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft zeuren bij die club, CD dus.

Er is ook helemaal niets wat zonder problemen gedaan kan worden.

Lid worden gaat soepel maar daarna alleen maar ellende

Het is al jaren tijd om de organisatie is goed door te lichten, alle afdelingen op elkaar af te stemmen en de bereikbaarheid te verbeteren.

Het lijkt er al jaren op dat men meer verdiend aan klachten dan aan abonnementen.

Gewoon een schande zoals men daar te werk gaat en hoog tijd voor een andere organisatie die alle rechten overneemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het zijn inderdaad de simpelste handelingen die daar steeds weer compleet fout gaan.

 

Opzeggingen, pakketwijzigingen, adreswijzigingen....allemaal grote kans op horror.

 

Inderdaad niet meer reageren en incassorekeningnummer laten blokkeren bij je bank. Je hebt immers een bevestiging.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hetzefde probleem met CanalDigitaal.

 

18 februarie per telefoon opgezegd. Netjes een bevestiging van de opzegging gekregen.

18 maart kaarten uitgeschakeld alleen NL 1,2,3 nog te ontvangen.

Nota voor heel maart afgeschreven en zou het teveel betaalde vanaf 18/3 t/m 31/3 teruggestort krijgen.

Helaas 2 april weer een afschrijving voor de hele maand april! ( 2 kaarten totaal € 77,40 )

Heb dit bedrag laten terugstorten en heb via de site een mail gestuurd met het verzoek mijn teveel betaalde 

van 18/3 t/m 31/3 terug te storten en meegedeeld dat ik de nota van april heb laten terug storten.

 

Ben benieuwd wat het vervolg zal zijn.

Ik was eens benieuwd, je had 2 kaarten zeg je, heb je elke kaart ook apart opgezegd dit moet  je namelijk doen als je dit maar keer heb gedaan betaal je gewoon door. 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, heb alles opgezegd....

Heb inmiddels een mail terugontvangen dat het teveel betaalde over de maand maart binnen een maand wordt teruggestort. Over het terughalen van de maand april wat ik heb gedaan, spreken ze met geen woord. Geen sorry voor het ten onrechte afschrijven van de maand april.

 

Afwachten maar weer.

DM800SE - DM500HD - Triax 78 cm - Rotor - OpenPli - CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, heb alles opgezegd....

Heb inmiddels een mail terugontvangen dat het teveel betaalde over de maand maart binnen een maand wordt teruggestort. Over het terughalen van de maand april wat ik heb gedaan, spreken ze met geen woord. Geen sorry voor het ten onrechte afschrijven van de maand april.

 

Afwachten maar weer.

Dat je nog de moeite hebt genomen om een mailtje te sturen..........

Ik zou, als ik jou was, alvast berekenen wat je terug moet krijgen van CD. Als er dan binnen een maand niet is teruggestort dan ook de incasso van maart storneren en het verschuldigde bedrag van maart overmaken.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...